Reklama

Sieci handlowe walczą z inflacją. Coraz więcej promocji

Przy rekordowej inflacji klienci częściej wybierają sklepy pod kątem cenowych okazji. W pierwszym kwartale liczba promocji wzrosła aż o ponad 20 proc.

Publikacja: 09.05.2022 21:00

Sieci handlowe walczą z inflacją. Coraz więcej promocji

Foto: Fotorzepa, Michał Walczak

Z danych UCE Research i agencji analityczno-badawczej Hiper-Com Poland dla „Rzeczpospolitej” wynika, że po ubiegłorocznym spadku liczby promocji pierwszy kwartał 2022 r. przyniósł aż 22,2-proc. wzrost ich liczby. Tylko w placówkach cash & carry oraz marketach budowlanych odnotowano spadki.

Promocji najszybciej przybyło w hipermarketach – aż 42,1 proc., w sklepach convenience, jak Żabka, było ich 27 proc. więcej, zaś u rynkowego lidera, czyli dyskontów, ponad 22 proc. więcej.

Pozostało jeszcze 91% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Handel
Donald Trump ubiega się o utrzymanie ceł przez Sąd Najwyższy. Prosi o „szybką decyzję”
Handel
Komisja Europejska przyjęła umowę handlową z Mercosurem. Co przyniesie Unii?
Handel
Handlowy weekend nie tylko pod znakiem zeszytów. Polacy ruszają do sklepów
Handel
Forever 21 wraca do Chin. Amerykańska sieć bankrutowała już dwa razy
Handel
Donald Trump zabija tanie zakupy w sieci. Wchodzą cła na paczki
Reklama
Reklama