Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 22.12.2020 16:30 Publikacja: 22.12.2020 16:27
Foto: Bloomberg
Francuska sieć w Polsce rozwija koncept innowacyjnych sklepów samoobsługowych convenience i otwiera drugi sklep w tym formacie. Samoobsługowy Carrefour Express zlokalizowany jest w Warszawie przed wejściem do galerii i stacji PKP Warszawa Wileńska. Całodobowy sklep, czynny 7 dni w tygodniu, skierowany jest przede wszystkim do tzw. klientów trafficowych i oferuje około 130 artykułów, w tym produkty świeże i sezonowe.
Sklep bazuje na technologii automatów sprzedażowych, które dopasowane są do charakteru produktów podawanych klientom za pomocą wind, gwarantując bezpieczeństwo artykułów nawet tak delikatnych jak jajka. Sprzedaż prowadzona jest poprzez panel dotykowy, co oznacza, że lista zakupowa oraz płatność przy pomocy karty odbywa się tylko raz, a odbiór zakupów realizowany jest w poszczególnych automatach sprzedażowych. W nieprzewidzianej sytuacji, np. problemów z płatnością lub odbiorem produktów, można skorzystać z pomocy całodobowej infolinii. Samoobsługowy Carrefour Express dostosowano do wymogów sanitarnych i zastosowano w nim rozwiązania umożliwiające klientom dokonywanie bezpiecznych zakupów. Sklep wyposażony jest w dystrybutor z płynem do dezynfekcji rąk, a panele dotykowe są regularnie dezynfekowane.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Wszystkie kraje świata miały czas do 9 lipca na wypracowanie umów handlowych z USA. Prezydent Donald Trump przes...
Prezydent USA Donald Trump zapowiedział, że Biały Dom zacznie niebawem wysyłać do różnych krajów na świecie list...
Rekordowe temperatury w Japonii ograniczyły produkcję zielonej herbaty matcha w tym roku, nadwyrężając dostawy i...
Trwa właśnie ostatni tydzień intensywnych negocjacji UE z USA. Stawką w grze jest zakończenie lub wznowienie woj...
Polacy na produkty ze sklepowych zamrażarek wydają już 5,4 mld zł rocznie, a rynek wciąż rośnie. I to nie tylko...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas