Reklama
Rozwiń

Promocja, która stała się koszmarem Lidla

Lidl wprowadził w swoich sklepach w całej Polsce promocję, która pozwala klientom otrzymać pełny zwrot pieniędzy za produkty, które nie spełniły ich oczekiwań. Nie przewidział jednak reakcji Polaków.

Aktualizacja: 08.11.2016 14:30 Publikacja: 08.11.2016 13:57

Promocja, która stała się koszmarem Lidla

Foto: Wikimedia

Promocja przebiegająca pod hasłem "Sprytnie i tanio kupować marki Lidla! Absolutna satysfakcja lub zwrot pieniędzy" ma na celu promować marki własne niemieckiej sieci dyskontowej. Pozwala ona kupującym uzyskać zwrot pieniędzy za zakup artykułów spożywczych, chemicznych i kosmetyków oznakowanych etykietą sieci. Wystarczy, że niezadowoleni z zakupu klienci pokażą przy kasie opakowanie po produkcie, który może być częściowo lub całkowicie zużyty.

Akcja została wprowadzona 27 października i ma planowo trwać aż do 30 listopada, jednak przysporzyła już sieci ogrom problemów. Choć tego typu akcje promocyjne są często wprowadzane przez sklepy w krajach Zachodnich i pomagają zdobyć zaufanie klientów, w Polsce rozwiązanie to nie przyniosło spodziewanych skutków.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Reklama
Handel
Handlowa wojna Kremla z Azerbejdżanem. Od importu owoców po działalność szpiegowską
Handel
Legendarny producent jeansów nie boi się ceł Trumpa. Levi Strauss ma zapasy na pół roku
Handel
Trump grozi Kanadzie 35-procentowym cłem
Handel
Cła Trumpa blokują import odzieży z Chin do USA. Najniższy poziom od 22 lat
Handel
Donald Trump zapowiada nowe cła. „Dzisiaj zajmujemy się miedzią”
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama