Reklama

Promocja, która stała się koszmarem Lidla

Lidl wprowadził w swoich sklepach w całej Polsce promocję, która pozwala klientom otrzymać pełny zwrot pieniędzy za produkty, które nie spełniły ich oczekiwań. Nie przewidział jednak reakcji Polaków.

Aktualizacja: 08.11.2016 14:30 Publikacja: 08.11.2016 13:57

Promocja, która stała się koszmarem Lidla

Foto: Wikimedia

Promocja przebiegająca pod hasłem "Sprytnie i tanio kupować marki Lidla! Absolutna satysfakcja lub zwrot pieniędzy" ma na celu promować marki własne niemieckiej sieci dyskontowej. Pozwala ona kupującym uzyskać zwrot pieniędzy za zakup artykułów spożywczych, chemicznych i kosmetyków oznakowanych etykietą sieci. Wystarczy, że niezadowoleni z zakupu klienci pokażą przy kasie opakowanie po produkcie, który może być częściowo lub całkowicie zużyty.

Akcja została wprowadzona 27 października i ma planowo trwać aż do 30 listopada, jednak przysporzyła już sieci ogrom problemów. Choć tego typu akcje promocyjne są często wprowadzane przez sklepy w krajach Zachodnich i pomagają zdobyć zaufanie klientów, w Polsce rozwiązanie to nie przyniosło spodziewanych skutków.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Handel
Donald Trump ubiega się o utrzymanie ceł przez Sąd Najwyższy. Prosi o „szybką decyzję”
Handel
Komisja Europejska przyjęła umowę handlową z Mercosurem. Co przyniesie Unii?
Handel
Handlowy weekend nie tylko pod znakiem zeszytów. Polacy ruszają do sklepów
Handel
Forever 21 wraca do Chin. Amerykańska sieć bankrutowała już dwa razy
Handel
Donald Trump zabija tanie zakupy w sieci. Wchodzą cła na paczki
Reklama
Reklama