Reklama
Rozwiń
Reklama

Promocja, która stała się koszmarem Lidla

Lidl wprowadził w swoich sklepach w całej Polsce promocję, która pozwala klientom otrzymać pełny zwrot pieniędzy za produkty, które nie spełniły ich oczekiwań. Nie przewidział jednak reakcji Polaków.

Aktualizacja: 08.11.2016 14:30 Publikacja: 08.11.2016 13:57

Promocja, która stała się koszmarem Lidla

Foto: Wikimedia

Promocja przebiegająca pod hasłem "Sprytnie i tanio kupować marki Lidla! Absolutna satysfakcja lub zwrot pieniędzy" ma na celu promować marki własne niemieckiej sieci dyskontowej. Pozwala ona kupującym uzyskać zwrot pieniędzy za zakup artykułów spożywczych, chemicznych i kosmetyków oznakowanych etykietą sieci. Wystarczy, że niezadowoleni z zakupu klienci pokażą przy kasie opakowanie po produkcie, który może być częściowo lub całkowicie zużyty.

Akcja została wprowadzona 27 października i ma planowo trwać aż do 30 listopada, jednak przysporzyła już sieci ogrom problemów. Choć tego typu akcje promocyjne są często wprowadzane przez sklepy w krajach Zachodnich i pomagają zdobyć zaufanie klientów, w Polsce rozwiązanie to nie przyniosło spodziewanych skutków.

RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskasz dodatkowo pełny dostęp do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie otrzymasz dostęp do NYT: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Reklama
Handel
Kazachstan staje do wyścigu o metale ziem rzadkich. Złoże jak połowa zasobów Chin
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Handel
Spór UE i USA o oliwki. WTO potrzebowała sześciu lat na decyzję
Handel
Pierwsza taka promocja na Orlenie. Od kiedy i o ile będzie taniej?
Handel
Smyk Holding odwołał publiczną ofertę akcji. Nie wyklucza kolejnego podejścia
Materiał Promocyjny
Osiedle Zdrój – zielona inwestycja w sercu Milanówka i… Polski
Handel
Adidas bez Yeezy: spadek sprzedaży w USA, rekordowe wyniki globalne
Reklama
Reklama