Reklama

Preferencje zakupowe Polaków. Książki przegrały z kosmetykami

Na prezenty wydajemy coraz więcej. Przy okazji zmieniają się też nasze preferencje zakupowe.

Aktualizacja: 24.11.2016 20:57 Publikacja: 24.11.2016 19:28

Na prezenty, jedzenie oraz spotkania z najbliższymi polska rodzina zamierza wydać średnio nieco ponad 1,1 tys. zł, czyli 5 proc. więcej niż w ubiegłym roku – szacują analitycy Deloitte. Z dorocznego badania firmy wynika, że zmienia się czołówka najchętniej wybieranych prezentów. O ile latami zawsze na pierwszym miejscu znajdowały się książki, o tyle w bieżącej edycji zostały zdetronizowane przez kosmetyki oraz perfumy.

Bez efektu 500+?

Pozostało jeszcze 88% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Handel
Miliardy na znane marki, czyli ABG buduje masę przed IPO
Handel
Donald Trump wzywa UE do nałożenia 100-proc. ceł na Chiny i Indie
Handel
Założyciel CCC: Już się nie potknę, jestem za blisko biznesu
Handel
Donald Trump ubiega się o utrzymanie ceł przez Sąd Najwyższy. Prosi o „szybką decyzję”
Handel
Komisja Europejska przyjęła umowę handlową z Mercosurem. Co przyniesie Unii?
Reklama
Reklama