Aktualizacja: 09.12.2016 05:24 Publikacja: 08.12.2016 19:34
Foto: Fotorzepa, Michał Walczak
Firmy spodziewają się bardzo dobrych wyników
Foto: Rzeczpospolita
Zakupy prezentów to dla branży handlowej zdecydowanie najważniejszy okres w roku. Na obdarowanie najbliższych Polacy w tym roku przeznaczą 8,4 mld zł, zatem firmy zabiegają o przyciągnięcie uwagi swoją ofertą. Systematycznie rośnie też udział zakupów w kanale internetowym, stąd ten segment również w końcówce roku przeżywa oblężenie. Z badania porównywarką Ceneo wynika, że ponad 51 proc. e-sklepów spodziewa się lepszego niż rok temu sezonu zakupów świątecznych, a tylko 11 proc. prognozuje ich spadek.
Luksusowa marka modowa Burberry ogłosiła, że do 2027 roku może zlikwidować około 1700 miejsc pracy w ramach plan...
W kwietniu w sklepach było drożej średnio o 5,6 proc., podczas gdy jeszcze przed miesiącem było to 6,7 proc. r./...
Abonament, w którego w ramach użytkownicy dostają darmowe dostawy czy dodatkowe promocje, zyskał nowe funkcjonal...
Donald Trump wykonał kolejny krok w stronę poprawy relacji handlowych między Stanami Zjednoczonymi a Chinami. Pr...
Handlowa spółka Żabka opublikowała raport za I kwartał 2025 r. Podtrzymała długoterminowe cele.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas