Reklama
Rozwiń
Reklama

E-sklepy mocno liczą na święta

Najwięcej wydamy na kosmetyki i perfumy, a nie na książki jak przed rokiem, zaś kumulacja zamówień ma nastąpić 12 grudnia.

Aktualizacja: 09.12.2016 05:24 Publikacja: 08.12.2016 19:34

Foto: Fotorzepa, Michał Walczak

Zakupy prezentów to dla branży handlowej zdecydowanie najważniejszy okres w roku. Na obdarowanie najbliższych Polacy w tym roku przeznaczą 8,4 mld zł, zatem firmy zabiegają o przyciągnięcie uwagi swoją ofertą. Systematycznie rośnie też udział zakupów w kanale internetowym, stąd ten segment również w końcówce roku przeżywa oblężenie. Z badania porównywarką Ceneo wynika, że ponad 51 proc. e-sklepów spodziewa się lepszego niż rok temu sezonu zakupów świątecznych, a tylko 11 proc. prognozuje ich spadek.

Pozostało jeszcze 87% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskasz dodatkowo pełny dostęp do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie otrzymasz dostęp do NYT: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Reklama
Handel
Kazachstan staje do wyścigu o metale ziem rzadkich. Złoże jak połowa zasobów Chin
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Handel
Spór UE i USA o oliwki. WTO potrzebowała sześciu lat na decyzję
Handel
Pierwsza taka promocja na Orlenie. Od kiedy i o ile będzie taniej?
Handel
Smyk Holding odwołał publiczną ofertę akcji. Nie wyklucza kolejnego podejścia
Materiał Promocyjny
Osiedle Zdrój – zielona inwestycja w sercu Milanówka i… Polski
Handel
Adidas bez Yeezy: spadek sprzedaży w USA, rekordowe wyniki globalne
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama