Reklama
Rozwiń

E-sklepy mocno liczą na święta

Najwięcej wydamy na kosmetyki i perfumy, a nie na książki jak przed rokiem, zaś kumulacja zamówień ma nastąpić 12 grudnia.

Aktualizacja: 09.12.2016 05:24 Publikacja: 08.12.2016 19:34

Foto: Fotorzepa, Michał Walczak

Zakupy prezentów to dla branży handlowej zdecydowanie najważniejszy okres w roku. Na obdarowanie najbliższych Polacy w tym roku przeznaczą 8,4 mld zł, zatem firmy zabiegają o przyciągnięcie uwagi swoją ofertą. Systematycznie rośnie też udział zakupów w kanale internetowym, stąd ten segment również w końcówce roku przeżywa oblężenie. Z badania porównywarką Ceneo wynika, że ponad 51 proc. e-sklepów spodziewa się lepszego niż rok temu sezonu zakupów świątecznych, a tylko 11 proc. prognozuje ich spadek.

Pozostało jeszcze 87% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Reklama
Handel
Rosyjski sąd znacjonalizował i przekazał państwu aktywa amerykańskiej firmy spożywczej
Handel
Handlowa wojna Kremla z Azerbejdżanem. Od importu owoców po działalność szpiegowską
Handel
Legendarny producent jeansów nie boi się ceł Trumpa. Levi Strauss ma zapasy na pół roku
Handel
Trump grozi Kanadzie 35-procentowym cłem
Handel
Cła Trumpa blokują import odzieży z Chin do USA. Najniższy poziom od 22 lat
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama