Aktualizacja: 05.02.2018 21:21 Publikacja: 05.02.2018 20:10
Foto: Adobe Stock
W tym roku wartość handlu internetowego w Polska zbliży się już do 50 mld zł, jednak będzie to zasługą kategorii niespożywczych. Choć Polacy na żywność wydają rocznie ponad 200 mld zł, to jednak w zdecydowanej większości zostawiają te pieniądze w sklepach stacjonarnych. Euromonitor International wartość internetowego handlu spożywczego w Polsce w 2017 r. szacował na 700 mln zł.
W kwietniu w sklepach było drożej średnio o 5,6 proc., podczas gdy jeszcze przed miesiącem było to 6,7 proc. r./...
Abonament, w którego w ramach użytkownicy dostają darmowe dostawy czy dodatkowe promocje, zyskał nowe funkcjonal...
Donald Trump wykonał kolejny krok w stronę poprawy relacji handlowych między Stanami Zjednoczonymi a Chinami. Pr...
Handlowa spółka Żabka opublikowała raport za I kwartał 2025 r. Podtrzymała długoterminowe cele.
Liczba użytkowników chińskiego serwisu już o milion przekracza wynik polskiej platformy i wynosi 18,9 mln. Jedna...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas