Aktualizacja: 19.02.2018 09:43 Publikacja: 18.02.2018 20:00
Foto: 123RF
W miarę jak zbliża się termin wejścia w życie ustawy o ograniczeniu handlu w niedzielę, staje się jasne, że nie spełnia ona oczekiwań większości firm na rynku. Najbardziej rozczarowane są polskie sieci – ponieważ jednym z celów ustawy miało być urealnienie konkurencji z wielkimi podmiotami z kapitałem zagranicznym.
Mówiąc wprost: w niedzielę mniejsze podmioty miały mieć szansę na dodatkowy zarobek, ponieważ duże firmy będą musiały wtedy sklepy zamknąć. Tak się nie stanie.
Wygląda na to, że ustawa akcyzowa jak dziurawa jak sito. Przynajmniej w części dotyczącej opodatkowania e-papier...
Notowania największego w Polsce odzieżowego detalisty osiągnęły w piątek roczne maksimum i są niedaleko od histo...
Firma będąca biznesowym partnerem CCC ma przed sobą ważny rok. W bieżącym uzgodniła już transakcje za 1,7 mld do...
Prezydent USA Donald Trump wezwał unijnych urzędników do nałożenia na Chiny i Indie karnych ceł w wysokości do 1...
Nasz model biznesowy jest taki, że to my mamy zarabiać – mówi Dariusz Miłek, główny akcjonariusz Grupy CCC.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas