Aktualizacja: 19.02.2018 09:43 Publikacja: 18.02.2018 20:00
Foto: 123RF
W miarę jak zbliża się termin wejścia w życie ustawy o ograniczeniu handlu w niedzielę, staje się jasne, że nie spełnia ona oczekiwań większości firm na rynku. Najbardziej rozczarowane są polskie sieci – ponieważ jednym z celów ustawy miało być urealnienie konkurencji z wielkimi podmiotami z kapitałem zagranicznym.
Mówiąc wprost: w niedzielę mniejsze podmioty miały mieć szansę na dodatkowy zarobek, ponieważ duże firmy będą musiały wtedy sklepy zamknąć. Tak się nie stanie.
Wojna celna prezydenta USA Donalda Trumpa zaczyna coraz bardziej doskwierać amerykańskiemu biznesowi – i już nie...
Luksusowa marka modowa Burberry ogłosiła, że do 2027 roku może zlikwidować około 1700 miejsc pracy w ramach plan...
W kwietniu w sklepach było drożej średnio o 5,6 proc., podczas gdy jeszcze przed miesiącem było to 6,7 proc. r./...
Abonament, w którego w ramach użytkownicy dostają darmowe dostawy czy dodatkowe promocje, zyskał nowe funkcjonal...
Donald Trump wykonał kolejny krok w stronę poprawy relacji handlowych między Stanami Zjednoczonymi a Chinami. Pr...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas