Reklama

Amazon niespodziewanie rozpoczął wojnę z Allegro. Chce podbić Polskę

Allegro po raz kolejny w tym roku mocno obrywa na giełdzie po ogłoszeniu planów amerykańskiego koncernu. Amazon nie bierze jeńców i zapowiada się ostra walka w sezonie świątecznym. Kurs Allegro tylko wczoraj spadł ponad 6 proc.

Publikacja: 12.10.2021 21:00

Amazon niespodziewanie rozpoczął wojnę z Allegro. Chce podbić Polskę

Foto: Adobe Stock

Amazon Prime to jeden z kluczy do sukcesu oferty internetowego giganta. Abonament pozwala na dostęp do wielu ofert dodatkowych, jak również szybkich i darmowych dostaw. Dla abonentów organizowane są specjalne festiwale zakupowe tzw. Prime Day.

Firma właśnie poinformowała o uruchomieniu usługi w Polsce. Obejmuje ona miliony produktów w ponad 30 kategoriach. Członkowie Amazon Prime mogą korzystać z nielimitowanych, wliczonych w cenę dostaw produktów oznaczonych logo Prime, do domu, paczkomatów lub punktów odbioru nawet następnego dnia, bez minimalnej wartości zamówienia. Program obejmuje także dostęp do serwisu streamingowego, gry, a kosztuje 49 zł rocznie. Tyle samo co Smart Allegro, który skupia się na dostawach. – W przyszłości planujemy wprowadzić jeszcze większy wybór produktów dostarczanych jeszcze szybciej oraz rozszerzyć naszą ofertę filmów i seriali o kolejne pozycje – mówi Jamil Ghani, wiceprezes Amazon Prime.

Pozostało jeszcze 82% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Handel
Donald Trump grozi nowymi cłami. Branża meblowa na celowniku
Handel
Kanada zlikwiduje wiele ceł na towary z USA. Chce naprawić relacje z Donaldem Trumpem
Handel
VRG upraszcza grupę Lilou i liczy zyski. Z optymizmem patrzy w drugie półrocze
Handel
Szturm Polaków na produkty używane, ogromny wzrost sprzedaży
Handel
Alkohole w odwrocie. Spada sprzedaż niemal we wszystkich kategoriach
Materiał Promocyjny
Firmy coraz częściej stawiają na prestiż
Reklama
Reklama