Reklama

Firmy zamknięte na osoby LGBT

W Polsce komunikacja z klientami z mniejszości seksualnych należy do rzadkości. Tymczasem na takiej otwartości firmy mogą zyskać. Jak na Zachodzie.

Aktualizacja: 18.09.2018 12:00 Publikacja: 17.09.2018 21:00

Firmy zamknięte na osoby LGBT

Foto: Adobe Stock

Kampanie reklamowe skierowane do przedstawicieli mniejszości seksualnych w Polsce w zasadzie nie występują, choć biznes już dawno odkrył potencjał tej grupy. W Polsce jest ona wciąż ignorowana, choć jak wynika z badania firmy Nielsen, udostępnionego „Rzeczpospolitej", aż 80 proc. konsumentów chętniej kupowałoby produkty firm, które promują równouprawnienie i różnorodność.

Różnice w zakupach

Pozostało jeszcze 94% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Handel
Swatch odpowiada Donaldowi Trumpowi na cła nowym zegarkiem
Handel
Akcyzowa zabawa w kotka i myszkę z fiskusem
Handel
Kurs LPP blisko historycznego szczytu. Sceptyczka podniosła wycenę
Handel
Miliardy na znane marki, czyli ABG buduje masę przed IPO
Handel
Donald Trump wzywa UE do nałożenia 100-proc. ceł na Chiny i Indie
Reklama
Reklama