Firmy zamknięte na osoby LGBT

W Polsce komunikacja z klientami z mniejszości seksualnych należy do rzadkości. Tymczasem na takiej otwartości firmy mogą zyskać. Jak na Zachodzie.

Aktualizacja: 18.09.2018 12:00 Publikacja: 17.09.2018 21:00

Firmy zamknięte na osoby LGBT

Foto: Adobe Stock

Kampanie reklamowe skierowane do przedstawicieli mniejszości seksualnych w Polsce w zasadzie nie występują, choć biznes już dawno odkrył potencjał tej grupy. W Polsce jest ona wciąż ignorowana, choć jak wynika z badania firmy Nielsen, udostępnionego „Rzeczpospolitej", aż 80 proc. konsumentów chętniej kupowałoby produkty firm, które promują równouprawnienie i różnorodność.

Różnice w zakupach

Pozostało jeszcze 94% artykułu

Czytaj więcej, wiedz więcej!
9zł za pierwszy miesiąc.

Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
9 zł pierwszy miesiąc, a potem 39 zł/msc
Handel
Majówka 2025: Czy 1 i 3 maja sklepy będą otwarte? Gdzie zrobimy zakupy?
Handel
Online kupujemy szybciej i coraz więcej, sklepy przegrywają
Handel
Mniej przewozów kontenerów, mniej środków w funduszach
Handel
Czy 27 kwietnia to niedziela handlowa? Które sklepy będą otwarte?
Materiał Promocyjny
Tech trendy to zmiana rynku pracy
Handel
Co dręczy polskiego konsumenta? Jeden czynnik jest najsilniejszy od dwóch lat
Materiał Partnera
Polska ma ogromny potencjał jeśli chodzi o samochody elektryczne