Aktualizacja: 05.10.2018 10:25 Publikacja: 05.10.2018 10:25
Foto: materiały prasowe
Najpierw łódzkie Monnari, a dziś rano słupskie Gino Rossi poinformowały o kolejnym etapie rozmów na temat sprzedaży (przez Gino) marki i sieci sklepów Simple.
Jak podały giełdowe firmy, Monnari złożyło wiążącą ofertę zakupu Simple za 12 mln zł. Komunikat Monnari informuje przy tym o dodatkowych warunkach, które muszą zostać spełnione, aby umowa doszła do skutku i są one podobne do oczekiwań wcześniej zgłaszanych przez firmę kierowaną przez Mirosława Misztala. Z kolei zarząd Gino Rossi poinformował o szczegółach projektu umowy, którą otrzymał. Przewiduje ona, że bazowa wycena 12 mln zł mogłaby się zmienić w zależności od poziomu długu netto i kapitału obrotowego netto oraz tego, jak zachowa się biznes Simple po realizacji transakcji. Jak podano, jeśli w ciągu 5 miesięcy po dniu zamknięcia transakcji Simple utraci lokalizacje sprzedażowe, cena ta może spaść o maksymalnie 5 mln zł.
USA i Chiny osiągnęły porozumienie w sprawie ograniczenia deficytu handlowego, twierdzą urzędnicy amerykańscy. S...
Na wypadek fiaska negocjacji z Trumpem, Komisja Europejska tworzy warty 95 mld euro wykaz towarów importowanych...
Sekretarz skarbu Scott Bessent oraz przedstawiciel handlowy USA Jamieson Greer rozpoczęli spotkania w Genewie z...
Tuż przed zaplanowanymi na najbliższy weekend rozmowami przedstawicieli rządów Chin i USA Donald Trump poinformo...
W pierwszym kwartale policja zarejestrowała ponad 9,2 tys. przestępstw kradzieży, ale zanotowano również aż 57,2...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas