Monnari złożyło wiążącą ofertę zakupu Simple Creative Products

12 mln zł, jak w skorygowanej ofercie, ma zapłacić Monnari za biznes odzieżowy Gino Rossi prowadzony pod marką Simple Creative Products. W projekcie wiążącej obie strony umowy pojawiły się zapisy, nakładające na sprzedającego dodatkowe obowiązki.

Publikacja: 05.10.2018 10:25

Monnari złożyło wiążącą ofertę zakupu Simple Creative Products

Foto: materiały prasowe

Najpierw łódzkie Monnari, a dziś rano słupskie Gino Rossi poinformowały o kolejnym etapie rozmów na temat sprzedaży (przez Gino) marki i sieci sklepów Simple.

Jak podały giełdowe firmy, Monnari złożyło wiążącą ofertę zakupu Simple za 12 mln zł. Komunikat Monnari informuje przy tym o dodatkowych warunkach, które muszą zostać spełnione, aby umowa doszła do skutku i są one podobne do oczekiwań wcześniej zgłaszanych przez firmę kierowaną przez Mirosława Misztala. Z kolei zarząd Gino Rossi poinformował o szczegółach projektu umowy, którą otrzymał. Przewiduje ona, że bazowa wycena 12 mln zł mogłaby się zmienić w zależności od poziomu długu netto i kapitału obrotowego netto oraz tego, jak zachowa się biznes Simple po realizacji transakcji. Jak podano, jeśli w ciągu 5 miesięcy po dniu zamknięcia transakcji Simple utraci lokalizacje sprzedażowe, cena ta może spaść o maksymalnie 5 mln zł.

„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Czytaj za 9 zł miesięcznie!
Handel
Ruszyły protesty przed sklepami Lidla w całej Polsce. Spór o inwestycję na Warmii
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Handel
Wielkie plany LPP. Firma zainwestuje w 2025 r. 3,5 mld zł
Handel
Co po elektrykach i koniakach
Handel
Cena wigilijnych pierogów i barszczu rośnie najmocniej od kilku lat
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Handel
Znowu szykują się drogie święta. Co zdrożało najmocniej?