Monnari złożyło wiążącą ofertę zakupu Simple Creative Products

12 mln zł, jak w skorygowanej ofercie, ma zapłacić Monnari za biznes odzieżowy Gino Rossi prowadzony pod marką Simple Creative Products. W projekcie wiążącej obie strony umowy pojawiły się zapisy, nakładające na sprzedającego dodatkowe obowiązki.

Publikacja: 05.10.2018 10:25

Monnari złożyło wiążącą ofertę zakupu Simple Creative Products

Foto: materiały prasowe

Najpierw łódzkie Monnari, a dziś rano słupskie Gino Rossi poinformowały o kolejnym etapie rozmów na temat sprzedaży (przez Gino) marki i sieci sklepów Simple.

Jak podały giełdowe firmy, Monnari złożyło wiążącą ofertę zakupu Simple za 12 mln zł. Komunikat Monnari informuje przy tym o dodatkowych warunkach, które muszą zostać spełnione, aby umowa doszła do skutku i są one podobne do oczekiwań wcześniej zgłaszanych przez firmę kierowaną przez Mirosława Misztala. Z kolei zarząd Gino Rossi poinformował o szczegółach projektu umowy, którą otrzymał. Przewiduje ona, że bazowa wycena 12 mln zł mogłaby się zmienić w zależności od poziomu długu netto i kapitału obrotowego netto oraz tego, jak zachowa się biznes Simple po realizacji transakcji. Jak podano, jeśli w ciągu 5 miesięcy po dniu zamknięcia transakcji Simple utraci lokalizacje sprzedażowe, cena ta może spaść o maksymalnie 5 mln zł.

Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.

Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.
Handel
Sukces w Genewie. USA-Chiny zawarły porozumienie po maratonie rozmów
Handel
Bruksela szykuje kontratak. Konsultuje cła na towary z USA i złoży skargę do WTO
Handel
Chiny i USA wracają do rozmów w sprawie ceł. Dojdzie do przełomu?
Handel
Donald Trump podał, ile powinny wynieść nowe cła na Chiny. W weekend ruszą rozmowy
Handel
Kradzieży sklepowych znów więcej. Tylko część jest zgłaszana
Materiał Promocyjny
Między elastycznością a bezpieczeństwem