Reklama

Monnari złożyło wiążącą ofertę zakupu Simple Creative Products

12 mln zł, jak w skorygowanej ofercie, ma zapłacić Monnari za biznes odzieżowy Gino Rossi prowadzony pod marką Simple Creative Products. W projekcie wiążącej obie strony umowy pojawiły się zapisy, nakładające na sprzedającego dodatkowe obowiązki.

Publikacja: 05.10.2018 10:25

Monnari złożyło wiążącą ofertę zakupu Simple Creative Products

Foto: materiały prasowe

Najpierw łódzkie Monnari, a dziś rano słupskie Gino Rossi poinformowały o kolejnym etapie rozmów na temat sprzedaży (przez Gino) marki i sieci sklepów Simple.

Jak podały giełdowe firmy, Monnari złożyło wiążącą ofertę zakupu Simple za 12 mln zł. Komunikat Monnari informuje przy tym o dodatkowych warunkach, które muszą zostać spełnione, aby umowa doszła do skutku i są one podobne do oczekiwań wcześniej zgłaszanych przez firmę kierowaną przez Mirosława Misztala. Z kolei zarząd Gino Rossi poinformował o szczegółach projektu umowy, którą otrzymał. Przewiduje ona, że bazowa wycena 12 mln zł mogłaby się zmienić w zależności od poziomu długu netto i kapitału obrotowego netto oraz tego, jak zachowa się biznes Simple po realizacji transakcji. Jak podano, jeśli w ciągu 5 miesięcy po dniu zamknięcia transakcji Simple utraci lokalizacje sprzedażowe, cena ta może spaść o maksymalnie 5 mln zł.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Handel
Swatch odpowiada Donaldowi Trumpowi na cła nowym zegarkiem
Handel
Akcyzowa zabawa w kotka i myszkę z fiskusem
Handel
Kurs LPP blisko historycznego szczytu. Sceptyczka podniosła wycenę
Handel
Miliardy na znane marki, czyli ABG buduje masę przed IPO
Handel
Donald Trump wzywa UE do nałożenia 100-proc. ceł na Chiny i Indie
Reklama
Reklama