Reklama

Ikea znakomicie wykorzystuje akcję Banksy’ego. Polska firma też nie zostaje w tyle

Performance Banksy’ego ze zniszczeniem jego własnego dzieła na aukcji już trafił do świata reklamy.

Aktualizacja: 11.10.2018 18:55 Publikacja: 11.10.2018 13:55

Ikea znakomicie wykorzystuje akcję Banksy’ego. Polska firma też nie zostaje w tyle

Foto: Ikea/materiały prasowe

Samozniszczenie wystawionego na aukcję dzieła Banksy’ego odbiło się głośnym echem. „Dziewczynka z balonem” została właśnie sprzedana za ponad milion funtów, gdy uruchomiła się niszczarka w ramie. Banksy opublikował filmik, w którym pokazuje jak przygotował obraz do zniszczenia, ale i tak są spekulacje, że dom aukcyjny Sotheby’s maczał w tym palce. Tak czy inaczej, pocięta w paseczki „Dziewczynka z balonem” wyceniana jest teraz na 2 miliony funtów. A performance (albo ustawka) odbiły się echem także w świecie reklamy.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Handel
Swatch odpowiada Donaldowi Trumpowi na cła nowym zegarkiem
Handel
Akcyzowa zabawa w kotka i myszkę z fiskusem
Handel
Kurs LPP blisko historycznego szczytu. Sceptyczka podniosła wycenę
Handel
Miliardy na znane marki, czyli ABG buduje masę przed IPO
Handel
Donald Trump wzywa UE do nałożenia 100-proc. ceł na Chiny i Indie
Reklama
Reklama