Ikea znakomicie wykorzystuje akcję Banksy’ego. Polska firma też nie zostaje w tyle

Performance Banksy’ego ze zniszczeniem jego własnego dzieła na aukcji już trafił do świata reklamy.

Aktualizacja: 11.10.2018 18:55 Publikacja: 11.10.2018 13:55

Ikea znakomicie wykorzystuje akcję Banksy’ego. Polska firma też nie zostaje w tyle

Foto: Ikea/materiały prasowe

Samozniszczenie wystawionego na aukcję dzieła Banksy’ego odbiło się głośnym echem. „Dziewczynka z balonem” została właśnie sprzedana za ponad milion funtów, gdy uruchomiła się niszczarka w ramie. Banksy opublikował filmik, w którym pokazuje jak przygotował obraz do zniszczenia, ale i tak są spekulacje, że dom aukcyjny Sotheby’s maczał w tym palce. Tak czy inaczej, pocięta w paseczki „Dziewczynka z balonem” wyceniana jest teraz na 2 miliony funtów. A performance (albo ustawka) odbiły się echem także w świecie reklamy.

Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Handel
USA i Wielka Brytania zawarły umowę handlową. Ważna kwestia wciąż nierozwiązana
Handel
Prezes Renault ma uratować mocno zadłużony koncern luksusowy
Handel
Kiedy wypada niedziela handlowa w czerwcu? Jest jeden termin
Handel
Polacy znów wypalają więcej nielegalnych papierosów. Odwrócenie trendu
Materiał Promocyjny
Bank Pekao nagrodzony w konkursie The Drum Awards for Marketing EMEA za działania w Fortnite
Handel
Pepco odcina chore i słabsze gałęzie