Ikea znakomicie wykorzystuje akcję Banksy’ego. Polska firma też nie zostaje w tyle

Performance Banksy’ego ze zniszczeniem jego własnego dzieła na aukcji już trafił do świata reklamy.

Aktualizacja: 11.10.2018 18:55 Publikacja: 11.10.2018 13:55

Ikea znakomicie wykorzystuje akcję Banksy’ego. Polska firma też nie zostaje w tyle

Foto: Ikea/materiały prasowe

Samozniszczenie wystawionego na aukcję dzieła Banksy’ego odbiło się głośnym echem. „Dziewczynka z balonem” została właśnie sprzedana za ponad milion funtów, gdy uruchomiła się niszczarka w ramie. Banksy opublikował filmik, w którym pokazuje jak przygotował obraz do zniszczenia, ale i tak są spekulacje, że dom aukcyjny Sotheby’s maczał w tym palce. Tak czy inaczej, pocięta w paseczki „Dziewczynka z balonem” wyceniana jest teraz na 2 miliony funtów. A performance (albo ustawka) odbiły się echem także w świecie reklamy.

„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Czytaj za 9 zł miesięcznie!
Handel
Wielkie plany LPP. Firma zainwestuje w 2025 r. 3,5 mld zł
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Handel
Co po elektrykach i koniakach
Handel
Cena wigilijnych pierogów i barszczu rośnie najmocniej od kilku lat
Handel
Znowu szykują się drogie święta. Co zdrożało najmocniej?
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Handel
Wojna handlowa wpędza sklepy w długi