Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Promowanie alkoholu to trudna sztuka. Liczne ograniczenia uniemożliwiają reklamę wprost, więc producenci prześcigają się w oryginalnych pomysłach. Producent Jacka Danielsa, whiskey z Tenenessee wpadł na ciekawy pomysł. Oferuje mianowicie ekskluzywne adwentowe kalendarze zawierające miniaturowe buteleczki z złocisto-brązowym trunkiem w różnych odmianach. Za jednym z okienek kalendarza ma też się kryć mała piersiówka, co czyni z kalendarza idealny prezent dla smakosza, o ile lubi on whiskey z Tennessee.
Przedłużenie sankcji UE wobec Rosji skutkuje coraz większymi trudnościami dla rosyjskich importerów. Nawet „zapr...
Howard Lutnick, sekretarz skarbu USA, ujawnił, że Stanom Zjednoczonym udało się doprowadzić do sfinalizowania i...
Drożejąca kawa to już nie tylko ciekawostka z rynków surowcowych. Z miesiąca na miesiąc jej ceny rosną na sklepo...
W środę w nocy podczas pracy w magazynie Amazona w Sosnowcu zmarł 48-letni mężczyzna. Jego ciało znaleźli pracow...
Amazon zainwestuje 40 mld funtów w Wielkiej Brytanii w ciągu najbliższych trzech lat, tworząc tysiące miejsc pra...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas