Promowanie alkoholu to trudna sztuka. Liczne ograniczenia uniemożliwiają reklamę wprost, więc producenci prześcigają się w oryginalnych pomysłach. Producent Jacka Danielsa, whiskey z Tenenessee wpadł na ciekawy pomysł. Oferuje mianowicie ekskluzywne adwentowe kalendarze zawierające miniaturowe buteleczki z złocisto-brązowym trunkiem w różnych odmianach. Za jednym z okienek kalendarza ma też się kryć mała piersiówka, co czyni z kalendarza idealny prezent dla smakosza, o ile lubi on whiskey z Tennessee.
Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.
Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.
Tuż przed zaplanowanymi na najbliższy weekend rozmowami przedstawicieli rządów Chin i USA Donald Trump poinformo...
W pierwszym kwartale policja zarejestrowała ponad 9,2 tys. przestępstw kradzieży, ale zanotowano również aż 57,2...
Prezydent USA Donald Trump poinformował, że jego administracja zawarła umowę handlową z Wielką Brytanią. To pier...
Liczba gazetek i akcji rabatowych znowu rośnie w dwucyfrowym tempie. Potwierdza to, że koniunktura na rynku nada...
Coraz więcej sieci handlowych i marek artykułów konsumpcyjnych rezygnuje ze wzrostu działalności w USA z powodu...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas