Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
eBay twierdzi, że pracownicy Amazon wykorzystywali jego wewnętrzny system poczty do kontaktowania się z klientami sprzedającymi, aby nakłonić ich do przejścia na swój serwis - poinformował dziennik Wall Street Journal. Takie praktyki miano stosować co najmniej od 2015 roku. eBay domaga się odszkodowania.
Gazeta pisze, że według eBay 50 handlowców z Amazona kontaktowało się ze sprzedawcami, by przekonać ich do przejścia na konkurencyjną platformę. Jeden z odbiorców tego typu wiadomości poinformował eBaya w pod koniec września. Zdaniem eBay mejlami "atakowano" setki handlowców.
Przedłużenie sankcji UE wobec Rosji skutkuje coraz większymi trudnościami dla rosyjskich importerów. Nawet „zapr...
Howard Lutnick, sekretarz skarbu USA, ujawnił, że Stanom Zjednoczonym udało się doprowadzić do sfinalizowania i...
Drożejąca kawa to już nie tylko ciekawostka z rynków surowcowych. Z miesiąca na miesiąc jej ceny rosną na sklepo...
W środę w nocy podczas pracy w magazynie Amazona w Sosnowcu zmarł 48-letni mężczyzna. Jego ciało znaleźli pracow...
Amazon zainwestuje 40 mld funtów w Wielkiej Brytanii w ciągu najbliższych trzech lat, tworząc tysiące miejsc pra...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas