Aktualizacja: 11.11.2018 11:32 Publikacja: 11.11.2018 11:26
Foto: Flickr, fot. Björn Láczay
Umowa pozwoli stworzyć grupę mającą 243 domy towarowe w Niemczech, Belgii i Holandii o rocznych obrotach 5,4 mld euro. Będzie to trzecia co do wielkości sieć w Europie mająca do czynienia z ostrą konkurencją ze strony sieci e-handlu Amazon i Zalando, co urząd zauważył przy ocenie, czy obie firmy po fuzji będą dominować na rynku.
„Stwierdziliśmy, że Kaufhof i Karstadt mają ponad 25 proc. udziału rynkowego tylko w niewielu kategoriach towarów i regionach. Ponadto detaliści internetowi są ważną alternatywą dla szybko rosnącej liczby konsumentów w większości kategoriach towarów” — stwierdził prezes urzędu Andreas Mundt.
Chcąc uniknąć ceł nałożonych przez USA chińscy eksporterzy wysyłają towary przez kraje trzecie. Chodzi zwłaszcza...
Od 2 maja obowiązuje w USA cło na przesyłki z portali handlowych z Chin i Hongkongu o wartości do 800 dolarów. N...
Większość światowych producentów zabawek ma swoje firmy w Chinach i stamtąd je importuje. Jest początek maja, cz...
Napięcie pomiędzy Chinami a USA w ostatnich dniach nieco zelżało. Biały Dom przedstawił Państwu Środka ofertę,...
Zarówno czwartek 1 maja, jak i sobota 3 maja są dniami ustawowo wolnymi od pracy i obowiązuje wtedy zakaz handlu...
My jesteśmy gotowi na wszystkie scenariusze. Wprowadziliśmy wiele nowych modeli samochodów osobowych, w tym SUV-y, crossovery i auta sportowe. Mamy też pojazdy użytkowe dla wszystkich rodzajów działalności – mówi Attila Szabó, prezes i dyrektor zarządzający Ford Polska.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas