Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 11.11.2018 11:32 Publikacja: 11.11.2018 11:26
Foto: Flickr, fot. Björn Láczay
Umowa pozwoli stworzyć grupę mającą 243 domy towarowe w Niemczech, Belgii i Holandii o rocznych obrotach 5,4 mld euro. Będzie to trzecia co do wielkości sieć w Europie mająca do czynienia z ostrą konkurencją ze strony sieci e-handlu Amazon i Zalando, co urząd zauważył przy ocenie, czy obie firmy po fuzji będą dominować na rynku.
„Stwierdziliśmy, że Kaufhof i Karstadt mają ponad 25 proc. udziału rynkowego tylko w niewielu kategoriach towarów i regionach. Ponadto detaliści internetowi są ważną alternatywą dla szybko rosnącej liczby konsumentów w większości kategoriach towarów” — stwierdził prezes urzędu Andreas Mundt.
Drożejąca kawa to już nie tylko ciekawostka z rynków surowcowych. Z miesiąca na miesiąc jej ceny rosną na sklepo...
W środę w nocy podczas pracy w magazynie Amazona w Sosnowcu zmarł 48-letni mężczyzna. Jego ciało znaleźli pracow...
Amazon zainwestuje 40 mld funtów w Wielkiej Brytanii w ciągu najbliższych trzech lat, tworząc tysiące miejsc pra...
Amazon Prime Day, święto zakupów na popularnej platformie sprzedażowej, może w tym roku okazać się wielką klapą....
VELUX Polska, obchodząca w tym roku 35-lecie obecności na rynku jest jedną z tych firm, które współtworzyły polską branżę budowlaną. Od podstaw budowała kategorię użytkowych poddaszy, inwestując w przemysł, rozwijając lokalnych dostawców i kształtując standardy zrównoważonego rozwoju.
Ponad połowa konsumentów jest gotowa udostępniać sieciom handlowym i markom informacje o swoich preferencjach za...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas