Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 22.05.2019 18:35 Publikacja: 22.05.2019 18:14
Foto: Adobe Stock
Biedronka właśnie zapowiedziała iż ruszył jej najnowocześniejszy sklep w Warszawie. Placówka w Galerii Młociny to pierwszy sklep sieci, w którym klienci mogą skorzystać z samoobsługowej krajalnicy do pieczywa oraz szósta placówka w Warszawie wyposażona w specjalne stoisko mięsno-wędliniarskie, oferujące szeroki wybór produktów tradycyjnych, które wzbogacają asortyment wędlin i mięs paczkowanych.
- Jesteśmy przekonani, że lada oraz krajalnica będą cieszyć się ogromną popularnością – mówi Arnold Zyśk, menedżer ds. marketingu operacyjnego w Jeronimo Martins Polska.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Wszystkie kraje świata miały czas do 9 lipca na wypracowanie umów handlowych z USA. Prezydent Donald Trump przes...
Prezydent USA Donald Trump zapowiedział, że Biały Dom zacznie niebawem wysyłać do różnych krajów na świecie list...
Rekordowe temperatury w Japonii ograniczyły produkcję zielonej herbaty matcha w tym roku, nadwyrężając dostawy i...
Trwa właśnie ostatni tydzień intensywnych negocjacji UE z USA. Stawką w grze jest zakończenie lub wznowienie woj...
Polacy na produkty ze sklepowych zamrażarek wydają już 5,4 mld zł rocznie, a rynek wciąż rośnie. I to nie tylko...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas