Reklama
Rozwiń
Reklama

Gino Rossi w ubiegłym miesiącu zwiększył przychody

Obuwniczo-odzieżowa grupa w ubiegłym miesiącu zwiększyła przychody tylko nieznacznie, ale za to bardzo wyraźnie poprawiła procentowe marże brutto w obu segmentach.

Publikacja: 02.02.2016 15:51

W styczniu Gino Rossi wypracowało 20,4 mln zł skonsolidowanych przychodów, czyli o 1,1 proc. więcej niż rok temu. Obuwniczy segment (marka Gino Rossi) zanotował 0,5 proc. spadku sprzedaży, do 12,6 mln zł, zaś odzieżowy (marka Simple) wypracował wzrost o 3,9 proc., do 7,7 mln zł.

Słupska grupa rozpoczęła od tego roku publikację marż w raportach miesięcznych (wcześniej robiła to tylko raz na trzy miesiące). Początek jest dobry - marża detaliczna (salony stacjonarne własne oraz franczyzowe plus internet) w grupie wzrosła o 4,7 pkt proc., do 47,7 proc. Segment obuwniczy wypracował wzrost o 4,1 pkt, do 42,1 proc., zaś obuwniczy o 5,3 pkt, do 54,8 proc. Oznacza to, że zysk brutto na sprzedaży grupy w styczniu wzrósł o 12,5 proc., do 9,7 mln zł.

Dodatkowe -10% na BLACK WEEK

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Week - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Handel
Centra handlowe wciąż tracą klientów
Materiał Promocyjny
Twoja gwiazda bliżej niż myślisz — Mercedes Van ProCenter
Handel
Betonowe blokady i monitoring: tak wyglądają jarmarki bożonarodzeniowe w Niemczech
Handel
Sprzedaż detaliczna w październiku w górę. Są nowe dane GUS
Handel
Polacy mają gest na Święta. Wzrostem wydatków przebiją zachodnich Europejczyków
Materiał Promocyjny
Cyberprzestępcy zwiększają skalę ataków na urządzenia końcowe – komputery i smartfony
Handel
Rolnicy krytykują umowę celną Szwajcaria–USA. Ogromne obawy o import mięsa
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama