Reklama

Gino Rossi w ubiegłym miesiącu zwiększył przychody

Obuwniczo-odzieżowa grupa w ubiegłym miesiącu zwiększyła przychody tylko nieznacznie, ale za to bardzo wyraźnie poprawiła procentowe marże brutto w obu segmentach.

Publikacja: 02.02.2016 15:51

W styczniu Gino Rossi wypracowało 20,4 mln zł skonsolidowanych przychodów, czyli o 1,1 proc. więcej niż rok temu. Obuwniczy segment (marka Gino Rossi) zanotował 0,5 proc. spadku sprzedaży, do 12,6 mln zł, zaś odzieżowy (marka Simple) wypracował wzrost o 3,9 proc., do 7,7 mln zł.

Słupska grupa rozpoczęła od tego roku publikację marż w raportach miesięcznych (wcześniej robiła to tylko raz na trzy miesiące). Początek jest dobry - marża detaliczna (salony stacjonarne własne oraz franczyzowe plus internet) w grupie wzrosła o 4,7 pkt proc., do 47,7 proc. Segment obuwniczy wypracował wzrost o 4,1 pkt, do 42,1 proc., zaś obuwniczy o 5,3 pkt, do 54,8 proc. Oznacza to, że zysk brutto na sprzedaży grupy w styczniu wzrósł o 12,5 proc., do 9,7 mln zł.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Handel
Trump grozi Chinom cłami, ale planuje spotkanie z Xi. USA i Chiny wracają do rozmów
Materiał Promocyjny
Bank Pekao uczy cyberodporności
Handel
Rewolucja okularów AI. Ray-Ban Meta winduje wartość EssilorLuxottica o 20 mld dolarów
Handel
PiS straszy Mercosurem. Ale gdy rządził, to go popierał
Handel
Donald Trump: 100-proc. cła na Chiny nie do utrzymania. Spotka się z Xi Jinpingiem
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Handel
Największy koncern spożywczy świata stawia na roboty. Zniknie 16 tysięcy miejsc pracy
Materiał Promocyjny
Nowy Ursus to wyjątkowy projekt mieszkaniowy w historii Ronsona
Reklama
Reklama