Gino Rossi w ubiegłym miesiącu zwiększył przychody

Obuwniczo-odzieżowa grupa w ubiegłym miesiącu zwiększyła przychody tylko nieznacznie, ale za to bardzo wyraźnie poprawiła procentowe marże brutto w obu segmentach.

Publikacja: 02.02.2016 15:51

W styczniu Gino Rossi wypracowało 20,4 mln zł skonsolidowanych przychodów, czyli o 1,1 proc. więcej niż rok temu. Obuwniczy segment (marka Gino Rossi) zanotował 0,5 proc. spadku sprzedaży, do 12,6 mln zł, zaś odzieżowy (marka Simple) wypracował wzrost o 3,9 proc., do 7,7 mln zł.

Słupska grupa rozpoczęła od tego roku publikację marż w raportach miesięcznych (wcześniej robiła to tylko raz na trzy miesiące). Początek jest dobry - marża detaliczna (salony stacjonarne własne oraz franczyzowe plus internet) w grupie wzrosła o 4,7 pkt proc., do 47,7 proc. Segment obuwniczy wypracował wzrost o 4,1 pkt, do 42,1 proc., zaś obuwniczy o 5,3 pkt, do 54,8 proc. Oznacza to, że zysk brutto na sprzedaży grupy w styczniu wzrósł o 12,5 proc., do 9,7 mln zł.

Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.

Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.
Handel
Burberry ponosi duże straty. Brytyjska marka podjęła radykalne kroki
Handel
Ceny rosną najwolniej w tym roku. Dzięki sieciom handlowym
Handel
Allegro rozszerza program Smart
Handel
Donald Trump obniża cła na towary z Chin o najniższej wartości
Handel
Żabka pokazała wyniki. Akcje tanieją