Reklama
Rozwiń

Gino Rossi w ubiegłym miesiącu zwiększył przychody

Obuwniczo-odzieżowa grupa w ubiegłym miesiącu zwiększyła przychody tylko nieznacznie, ale za to bardzo wyraźnie poprawiła procentowe marże brutto w obu segmentach.

Publikacja: 02.02.2016 15:51

W styczniu Gino Rossi wypracowało 20,4 mln zł skonsolidowanych przychodów, czyli o 1,1 proc. więcej niż rok temu. Obuwniczy segment (marka Gino Rossi) zanotował 0,5 proc. spadku sprzedaży, do 12,6 mln zł, zaś odzieżowy (marka Simple) wypracował wzrost o 3,9 proc., do 7,7 mln zł.

Słupska grupa rozpoczęła od tego roku publikację marż w raportach miesięcznych (wcześniej robiła to tylko raz na trzy miesiące). Początek jest dobry - marża detaliczna (salony stacjonarne własne oraz franczyzowe plus internet) w grupie wzrosła o 4,7 pkt proc., do 47,7 proc. Segment obuwniczy wypracował wzrost o 4,1 pkt, do 42,1 proc., zaś obuwniczy o 5,3 pkt, do 54,8 proc. Oznacza to, że zysk brutto na sprzedaży grupy w styczniu wzrósł o 12,5 proc., do 9,7 mln zł.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Handel
Cła będą wyższe od zapowiadanych? Donald Trump: Zaczynamy wysyłać listy do krajów
Handel
Popularny japoński napój drożeje. Szykujcie się na coraz droższą matchę
Handel
Ostatnie chwile na wynegocjowanie pokoju w wojnie celnej Donalda Trumpa z Europą
Handel
Mrożonki kupujemy nie tylko w czasie upałów. Lody nie są jedynym hitem
Handel
Cła Trumpa mogą uderzyć w hossę na giełdzie w Tokio