Reklama
Rozwiń
Reklama

Coccodrillo chce skorzystać na rządowym programie 500+

CDRL, właściciel dziecięcej marki odzieżowej Coccodrillo, liczy na efekt rządowego programu i wzrost sprzedaży.

Publikacja: 18.05.2016 22:00

Foto: 123RF

– Blisko 9-proc. wzrost przychodów w polskich sklepach z I kwartału jest w naszym zasięgu i nas zadowala. Spory wkład będzie też miała nasza działalność w internecie, do której przykładamy dużą wagę – mówi Tomasz Przybyła, wiceprezes CDRL.

Wielkopolska firma liczy, że przynajmniej częściowo skorzysta na programie 500+, który ruszył w kwietniu i może zwiększyć dochody gospodarstw domowych o około 20 mld zł rocznie. – Jesteśmy zadowoleni z maja, jeśli chodzi o sprzedaż, mile nas zaskakuje – dodaje Przybyła.

RP.PL i The New York Times

Kup roczną subskrypcję RP.PL i ciesz się dostępem do The New York Times!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Handel
Ceny masła zaskoczyły. Czy przed świętami konsumentów czekają jeszcze zmiany?
Handel
Action pokonało Pepco. Nowy lider tanich zakupów
Handel
Parlament Europejski przegłosował rozporządzenie w sprawie Mercosuru
Handel
Chińskie platformy rosną w siłę. Polacy wydają miliardy
Materiał Promocyjny
Działamy zgodnie z duchem zrównoważonego rozwoju
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama