Poziom usług i dóbr w Polsce jest gorszy niż w innych krajach UE

Nasz kraj należy do pięciu najgorszych w Unii Europejskiej pod względem poziomu zadowolenia konsumentów z oferowanych im dóbr i usług.

Aktualizacja: 06.09.2016 06:42 Publikacja: 05.09.2016 20:20

Komisja Europejska co dwa lata ocenia poziom zadowolenia konsumentów w UE z oferowanych im towarów i usług. Na zadowolenie składa się bogactwo oferty na danym rynku, możliwość porównywania różnych sprzedawców, zaufanie do sprzedawcy, jeśli chodzi o ochronę praw konsumenta, pojawiające się przy dostawie danego towaru lub usługi, problemy, sposób załatwiania skarg i reklamacji oraz ogólne odczucie, czy dostaliśmy to, czego oczekiwaliśmy.

Pozostało jeszcze 94% artykułu

Czytaj więcej, wiedz więcej!
Rok dostępu za 99 zł.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję?
- możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Handel
Online kupujemy szybciej i coraz więcej, sklepy przegrywają
Handel
Mniej przewozów kontenerów, mniej środków w funduszach
Handel
Czy 27 kwietnia to niedziela handlowa? Które sklepy będą otwarte?
Handel
Co dręczy polskiego konsumenta? Jeden czynnik jest najsilniejszy od dwóch lat
Materiał Promocyjny
Tech trendy to zmiana rynku pracy
Handel
Chiny zaprzeczają: Nie toczą się żadne rozmowy z USA w sprawie ceł