Reklama
Rozwiń
Reklama

Polski rynek e-commerce: Amazon.de w tyle za Allegro

Półśrodki już nie wystarczą, by pozyskać serca i portfele naszych internautów. Po eBayu przekonuje się o tym kolejny handlowy gigant.

Aktualizacja: 04.12.2016 19:17 Publikacja: 04.12.2016 19:08

O wejściu do Polski Amazona, największego e-sklepu na świecie, spekuluje się od wielu lat, firma ostatecznie w październiku zdecydowała się na debiut połowiczny. Udostępniła Polakom swój niemiecki serwis z przetłumaczonymi opisami i obsługą klienta w rodzimym języku.

Chwyciło? Tylko do pewnego stopnia. Z danych firmy Gemius, przygotowanych specjalnie dla „Rzeczpospolitej", wynika, że w październiku strona miała 612 tys. użytkowników z Polski wobec ponad 260 tys. miesiąc wcześniej. Wzrost wydaje się ogromny, ale zdaniem ekspertów z branży wyniki rozczarowują i w takim modelu działalności Amazon nie ma szans na równorzędną walkę z polską konkurencją, z Allegro na czele.

RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskasz dodatkowo pełny dostęp do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie otrzymasz dostęp do NYT: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Reklama
Handel
Kazachstan staje do wyścigu o metale ziem rzadkich. Złoże jak połowa zasobów Chin
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Handel
Spór UE i USA o oliwki. WTO potrzebowała sześciu lat na decyzję
Handel
Pierwsza taka promocja na Orlenie. Od kiedy i o ile będzie taniej?
Handel
Smyk Holding odwołał publiczną ofertę akcji. Nie wyklucza kolejnego podejścia
Materiał Promocyjny
Osiedle Zdrój – zielona inwestycja w sercu Milanówka i… Polski
Handel
Adidas bez Yeezy: spadek sprzedaży w USA, rekordowe wyniki globalne
Reklama
Reklama