Aktualizacja: 03.10.2020 11:44 Publikacja: 03.10.2020 11:44
Margrethe Vestager
Foto: Bloomberg
Komisja Europejska złagodziła je w marcu, aby kraje mogły pomóc różnym firmom, od linii lotniczych i tour-operatorów po organizatorów imprez masowych, w przetrwaniu kryzysu. Przepisy mają zapewnić, by poszczególne kraje Unii nie stwarzały nieuczciwej przewagi własnym firmom. Komisarz Vestager wyraziła dotąd zgodę na przekazanie prawie 3 bln euro pomocy publicznej, na Niemcy przypadło 54 proc., na Francję i Włochy 14 proc. — pisze Reuter.
„Skutki kryzysu pozostaną jeszcze przez pewien czas. Dlatego proponujemy przedłużenie tymczasowych rozwiązań ramowych do połowy przyszłego roku i dostosowanie ich do ciągłych potrzeb firm, z jednoczesną ochroną jednolitego rynku Unii Europejskiej" — stwierdziła w komunikacie.
Departament Wydajności Rządowej miał przynieść podatnikom biliony dolarów oszczędności. Jak na razie chwali się...
Chińskie władze zawiesiły 125-procentowe cło na amerykański etan. Zrobiły to, by ratować swój przemysł chemiczny...
Globalizacja to dla mnie działanie korytarzy handlowych w świecie transakcji oraz w postaci fizycznych szlaków h...
W czasie wojny handlowej w Światowej Organizacji Handlu eskaluje dużo ważnych sporów, także z UE. Problem w tym,...
Warunków przyspieszenia transformacji technologicznej nad Wisłą jest wiele. Potrzebne są inwestycje w pracowników, w tym ich szkolenia, ale też dbałość o zdrowie. Nieodzowne są też ułatwienia natury prawnej i jak zawsze – finansowanie.
MFW przewiduje zwiększanie się deficytu budżetowego Francji, jeśli rząd nie podejmie zdecydowanych działań oszcz...
My jesteśmy gotowi na wszystkie scenariusze. Wprowadziliśmy wiele nowych modeli samochodów osobowych, w tym SUV-y, crossovery i auta sportowe. Mamy też pojazdy użytkowe dla wszystkich rodzajów działalności – mówi Attila Szabó, prezes i dyrektor zarządzający Ford Polska.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas