Reklama

Nadal mało zachęt dla inwestorów spółek giełdowych

Dziś tylko sześć spółek z GPW oferuje swoim akcjonariuszom programy lojalnościowe i nie zanosi się na szybką zmianę. Bariery od lat są te same. Chodzi m.in. o wymogi regulacyjno-prawne i koszty.

Publikacja: 02.01.2024 03:00

Nadal mało zachęt dla inwestorów spółek giełdowych

Foto: Bloomberg

Rok 2023, podobnie jak i poprzednie, nie przyniósł istotnych zmian w programach lojalnościowych kierowanych przez spółki notowane na warszawskiej giełdzie do swoich akcjonariuszy. Jedyną istotną nowością jest dołączenie cyber_Folks (dawne R22) do bardzo wąskiego grona firm, które w sposób szczególny chcą docenić swoich udziałowców.

Program lojalnościowy grupy skupiającej podmioty technologiczne z obszaru cyfryzacji biznesu został uruchomiony 10 października. Aby skorzystać z benefitów, należy być właścicielem co najmniej 50 akcji tej spółki. W zamian można otrzymać m.in. 10-proc. zniżkę na odnowienie usług. – Inwestorzy, którzy posiadają powyżej 100 akcji, mogą liczyć na większy – 20-proc. – rabat przy okazji nabywania produktów czy darmowy monitoring SEO. Uczestnicy programu mają też dostęp jako pierwsi do nowych produktów, które dopiero wejdą do naszej oferty – informuje Robert Stasik, wiceprezes cyber_Folks.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Giełda
WIG20 robi krok w tył. sWIG80 powyżej 30 tys. pkt
Giełda
Mocne uderzenie popytu na starcie tygodnia w Warszawie
Giełda
Byki znów górą na GPW, ale niepewność pozostaje
Giełda
Insiderzy znów aktywni na krajowym parkiecie
Giełda
Jest odreagowanie na GPW. WIG20 w górę
Reklama
Reklama