Rok 2023, podobnie jak i poprzednie, nie przyniósł istotnych zmian w programach lojalnościowych kierowanych przez spółki notowane na warszawskiej giełdzie do swoich akcjonariuszy. Jedyną istotną nowością jest dołączenie cyber_Folks (dawne R22) do bardzo wąskiego grona firm, które w sposób szczególny chcą docenić swoich udziałowców.
Program lojalnościowy grupy skupiającej podmioty technologiczne z obszaru cyfryzacji biznesu został uruchomiony 10 października. Aby skorzystać z benefitów, należy być właścicielem co najmniej 50 akcji tej spółki. W zamian można otrzymać m.in. 10-proc. zniżkę na odnowienie usług. – Inwestorzy, którzy posiadają powyżej 100 akcji, mogą liczyć na większy – 20-proc. – rabat przy okazji nabywania produktów czy darmowy monitoring SEO. Uczestnicy programu mają też dostęp jako pierwsi do nowych produktów, które dopiero wejdą do naszej oferty – informuje Robert Stasik, wiceprezes cyber_Folks.
Czytaj więcej
Eksperci raczej z optymizmem spoglądają w przyszłość. Ich zdaniem nie powinno zabraknąć paliwa do...
Taka oferta to świetna okazja, aby zwiększyć zaangażowanie obecnych akcjonariuszy i klientów. – Celem cyber_Folks jest jeszcze mocniejsze powiązanie relacji inwestor–klient, a w konsekwencji zwiększenie liczby długoterminowych inwestorów w spółce – twierdzi Stasik.
Ponad dwa lata temu z programem lojalnościowym wystartowało PZU. Warunkiem uczestnictwa w nim jest posiadanie minimum 100 akcji. Spółka informuje, że największym zainteresowaniem cieszą się zniżki na ubezpieczenia. „Premiujemy zarówno samo przystąpienie, jak i staż w programie. Po spełnieniu warunków uczestnictwa akcjonariusze mogą skorzystać z 10-proc. rabatu, a po roku uczestnictwa z 20-proc.” – podaje biuro prasowe PZU.