Nadal mało zachęt dla inwestorów spółek giełdowych

Dziś tylko sześć spółek z GPW oferuje swoim akcjonariuszom programy lojalnościowe i nie zanosi się na szybką zmianę. Bariery od lat są te same. Chodzi m.in. o wymogi regulacyjno-prawne i koszty.

Publikacja: 02.01.2024 03:00

Nadal mało zachęt dla inwestorów spółek giełdowych

Foto: Bloomberg

Rok 2023, podobnie jak i poprzednie, nie przyniósł istotnych zmian w programach lojalnościowych kierowanych przez spółki notowane na warszawskiej giełdzie do swoich akcjonariuszy. Jedyną istotną nowością jest dołączenie cyber_Folks (dawne R22) do bardzo wąskiego grona firm, które w sposób szczególny chcą docenić swoich udziałowców.

Program lojalnościowy grupy skupiającej podmioty technologiczne z obszaru cyfryzacji biznesu został uruchomiony 10 października. Aby skorzystać z benefitów, należy być właścicielem co najmniej 50 akcji tej spółki. W zamian można otrzymać m.in. 10-proc. zniżkę na odnowienie usług. – Inwestorzy, którzy posiadają powyżej 100 akcji, mogą liczyć na większy – 20-proc. – rabat przy okazji nabywania produktów czy darmowy monitoring SEO. Uczestnicy programu mają też dostęp jako pierwsi do nowych produktów, które dopiero wejdą do naszej oferty – informuje Robert Stasik, wiceprezes cyber_Folks.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Reklama
Giełda
WIG20 z trudem brnie na nowe szczyty
Materiał Promocyjny
25 lat działań na rzecz zrównoważonego rozwoju
Giełda
Rynek kapitałowy dzięki innowacyjnym spółkom może wrzucić wyższy bieg
Giełda
Rynek nie przejął się listami Trumpa w sprawie ceł
Giełda
Spokojny początek tygodnia na GPW
Giełda
Mniej na sponsoring i cele społeczne. Spółki z WIG20 ograniczają wydatki
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama