Reklama

CCC liczy na dobry II kwartał

Mniejszy ruch w galeriach handlowych i nie najlepsza pogoda wywierają presję na sprzedaż, ale CCC jest zadowolone z wyników.

Publikacja: 31.03.2015 22:20

Z powodu przesunięcia popytu obuwnicze CCC spodziewa się, że drugi kwartał tego roku będzie znacznie

Z powodu przesunięcia popytu obuwnicze CCC spodziewa się, że drugi kwartał tego roku będzie znacznie lepszy niż w 2014 r.

Foto: Wikipedia

– Biorąc pod uwagę niesprzyjającą pogodę w I kwartale, czyli niskie temperatury w marcu i późniejsze nadejście wiosny, wyniki w tym okresie będą dość dobre. Jest za wcześnie, aby stwierdzić, czy uda się uniknąć straty, ale rezultaty nie powinny rozczarować – mówi Piotr Nowjalis, wiceprezes CCC.

Wyniki za I kwartał firma z Polkowic poda w połowie maja. Jak wyjaśnia Małgorzata Kloka, analityk Pekao Investment Banking, dla CCC I kwartał to z powodów sezonowych najgorszy okres w roku i zazwyczaj firma notuje wtedy straty. – Jeśli nie ma anomalii pogodowych, straty są niewielkie i nie ważą dużo w wyniku całorocznym – dodaje. Rok temu CCC miało najlepszy I kwartał w swojej historii, kiedy wypracowało 0,4 mln zł zysku netto. Głównie dzięki nadzwyczajnie wysokiej sprzedaży w marcu, która podwoiła się wobec poprzedniego roku.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Giełda
Piątkowa wyprzedaż na giełdzie w Warszawie
Materiał Promocyjny
UltraGrip Performance 3 wyznacza nowy standard w swojej klasie
Giełda
Dwa światy gigantów z WIG-odzież. III kwartał w LPP i CCC ujawnił różnice
Giełda
Niedźwiedzie na GPW tak łatwo nie odpuszczają
Giełda
Akcje XTB pod presją sprzedających. Zaważyły słabe wyniki
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Giełda
XTB słabiej od oczekiwań. Spadek zysku o 74 proc.
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama