Reklama

McDonald’s ruszył z nową kampanią. Nie skierował jej do klientów

Gigant szybkiego jedzenia postanowił zachęcić potencjalnych pracowników do pracy w swoich lokalach. Pod hasłem „Przyjaźń od kuchni” reklamuje, jak fajnie pracuje się w McDonald’s. Ale czy na pewno mu się to udało?

Publikacja: 17.04.2024 18:15

Pod hasłem „Przyjaźń od kuchni” amerykanski koncern reklamuje, jak fajnie pracuje się w McDonald’s

Pod hasłem „Przyjaźń od kuchni” amerykanski koncern reklamuje, jak fajnie pracuje się w McDonald’s

Foto: AdobeStock

Od 10 kwietnia w TV, kinach czy w internecie można zobaczyć nowe spoty sieci McDonald’s. Tym razem nie mają one jednak na celu zachęcić klientów do jedzenia burgerów czy frytek, ale potencjalnych pracowników do ich przyrządzania. Sieć chwali się, że spot odzwierciedla rzeczywiste stosunki między pracownikami w McDonald’s i opiera owe stwierdzenia na badaniu przeprowadzonym przez dr Ewę Jarczewską-Gerc i agencję Research&Grow wśród pracowników gastronomii w wieku 18-35 lat.

Pozostało jeszcze 87% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Gastronomia
Firmy cateringowe tak chcą walczyć z marnowaniem żywności
Materiał Promocyjny
UltraGrip Performance 3 wyznacza nowy standard w swojej klasie
Gastronomia
Starbucks zmienia zasady pracy hybrydowej. Prezes usiłuje zreorganizować firmę
Gastronomia
Apetyt firm na głodnych Polaków. Rynek dostaw jedzenia na zakręcie
Gastronomia
Starbucks walczy o chińskich klientów. Ceny mają być „bardziej przystępne”
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Gastronomia
Ceny kawy biją rekordy. Magazyny są puste, rynek przygotowuje się na poważny kryzys
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama