McDonald’s ruszył z nową kampanią. Nie skierował jej do klientów

Gigant szybkiego jedzenia postanowił zachęcić potencjalnych pracowników do pracy w swoich lokalach. Pod hasłem „Przyjaźń od kuchni” reklamuje, jak fajnie pracuje się w McDonald’s. Ale czy na pewno mu się to udało?

Publikacja: 17.04.2024 18:15

Pod hasłem „Przyjaźń od kuchni” amerykanski koncern reklamuje, jak fajnie pracuje się w McDonald’s

Pod hasłem „Przyjaźń od kuchni” amerykanski koncern reklamuje, jak fajnie pracuje się w McDonald’s

Foto: AdobeStock

Od 10 kwietnia w TV, kinach czy w internecie można zobaczyć nowe spoty sieci McDonald’s. Tym razem nie mają one jednak na celu zachęcić klientów do jedzenia burgerów czy frytek, ale potencjalnych pracowników do ich przyrządzania. Sieć chwali się, że spot odzwierciedla rzeczywiste stosunki między pracownikami w McDonald’s i opiera owe stwierdzenia na badaniu przeprowadzonym przez dr Ewę Jarczewską-Gerc i agencję Research&Grow wśród pracowników gastronomii w wieku 18-35 lat.

Pozostało jeszcze 87% artykułu

Czytaj więcej, wiedz więcej!
Rok dostępu za 99 zł.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję?
- możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Gastronomia
Ceny kawy biją rekordy. Magazyny są puste, rynek przygotowuje się na poważny kryzys
Gastronomia
Dobry początek roku w restauracjach. Mimo długów optymizm wraca na rynek
Gastronomia
KFC już nie z Kentucky. Wielkie przenosiny giganta
Gastronomia
Pizzerie tracą klientów. Efekt Żabki czy boom na kebab?
Materiał Promocyjny
Tech trendy to zmiana rynku pracy
Gastronomia
Zła wiadomość dla Włochów i dla turystów. Mocno drożeje największy włoski przysmak
Materiał Partnera
Polska ma ogromny potencjał jeśli chodzi o samochody elektryczne