Czytaj za 9 zł miesięcznie!
Aktualizacja: 15.12.2024 10:42 Publikacja: 17.04.2024 18:15
Pod hasłem „Przyjaźń od kuchni” amerykanski koncern reklamuje, jak fajnie pracuje się w McDonald’s
Foto: AdobeStock
Od 10 kwietnia w TV, kinach czy w internecie można zobaczyć nowe spoty sieci McDonald’s. Tym razem nie mają one jednak na celu zachęcić klientów do jedzenia burgerów czy frytek, ale potencjalnych pracowników do ich przyrządzania. Sieć chwali się, że spot odzwierciedla rzeczywiste stosunki między pracownikami w McDonald’s i opiera owe stwierdzenia na badaniu przeprowadzonym przez dr Ewę Jarczewską-Gerc i agencję Research&Grow wśród pracowników gastronomii w wieku 18-35 lat.
Rynek dostaw w Polsce rozwija się i wart jest już ponad 10 mld zł. Z danych Pyszne.pl wynika, że najczęściej zamawiane dania w 2024 roku to kebab, pizza i cheeseburger.
Od 20 listopada br. w restauracjach McDonald’s dostępny jest burger drwala. Popularna kanapka sprzedawana jest tylko w sezonie jesienno-zimowym, a jej wprowadzeniu z reguły towarzyszy przemyślana akcja marketingowa.
Jeszcze w marcu za minimalne wynagrodzenie można było kupić w restauracji średnio 128 kotletów schabowych, we wrześniu - już 124. Ceny w gastronomii rosną szybciej niż wynosi wskaźnik inflacji. Najbardziej odczuwają to osoby lepiej zarabiające.
Amerykańska sieć restauracji TGI Fridays (Thank God it's Friday!) złożyła wniosek o ochronę przed bankructwem. Firma w oświadczeniu poinformowała, że głównym powodem problemów finansowych były skutki pandemii Covid-19 i że wniosek pozwoli jej na „zbadanie strategicznych alternatyw w celu zapewnienia długoterminowej trwałości marki”.
Bank wspiera rozwój pasji, dlatego miał już w swojej ofercie konto gamingowe, atrakcyjne wizerunki kart płatniczych oraz skórek w aplikacji nawiązujących do gier. Teraz, chcąc dotrzeć do młodych, stworzył w ramach trybu kreatywnego swoją mapę symulacyjną w Fortnite, łącząc innowacyjną rozgrywkę z edukacją finansową i udostępniając graczom możliwość stworzenia w wirtualnym świecie własnego banku.
Starbucks przywraca ręcznie wypisywane imiona markerem na kubkach oraz stacje samoobsługowe z cukrem i śmietanką, by odzyskać klientów – informuje CNN.
Polski rynek samochodów premium stale rośnie, a w top 10 najpopularniejszych marek motoryzacyjnych znalazły się aż trzy należące do tego segmentu. Modele premium stanowią niemal 24 procent całej sprzedaży. Sprawdziliśmy, jakie najdroższe samochody wybierają Polacy.
Płatnicy, którzy złożyli wnioski o wakacje składkowe (RWS) otrzymają wkrótce korespondencję w tej sprawie - poinformował ZUS.
Prezydent Andrzej Duda podpisał nowelizację Kodeksu pracy, wprowadzającą nową instytucję - uzupełniający urlop macierzyński. Skorzystają z niej rodzice i opiekunowie wcześniaków.
Główną bohaterką gry będzie Ciri, przybrana córka Geralta z Rivii - wynika ze zwiastuna nowej części wiedźmińskiej sagi. Został wyświetlony już kilka milionów razy. Na wieści ze studia reaguje też kurs akcji.
Przedstawiciele zarządu Poczty Polskiej, Związku Zawodowego Pracowników Poczty i Związku Zawodowego Unia Pocztowa, podpisali porozumienie kończące spory zbiorowe wszczęte na tle płacowym w 2019 i 2023 r.
Deklarowanego w badaniach wzrostu gotowości firm do zwiększania zatrudnienia w 2025 r. nie widać w listopadowych danych o ofertach pracy, także tej sezonowej.
Programy motywacyjne (opcyjnie) w startupach stanowią świetne narzędzie dla zatrzymania kluczowych pracowników (i nie tylko) w spółce. Są one jednak także potencjalnym źródłem wielu problemów, jakie wyniknąć mogą z nabycia przez beneficjentów udziałów (akcji) w spółce.
Rząd pracuje nad zmianą definicji mobbingu, dzięki czemu pracownikowi łatwiej będzie zgłosić takie zachowanie.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas