Forum Ekonomiczne

„Rzeczpospolita” na Forum Ekonomicznym w Karpaczu 2024

Najpierw pokochają, potem kupią

Czy marki w Polsce są gotowe na emocjonalnych millennialsów?

Publikacja: 31.08.2016 20:00

Najpierw pokochają, potem kupią

Foto: ROL

Podczas panelu omówione zostaną wyniki raportu przygotowanego przez PAYBACK Polska i Bain & Company, które zaprezentuje Giela Abdelwahab, Menedżer ds. Strategii i Doradztwa, PAYBACK Polska. Zrozumienie pokolenia millennialsów i wykorzystanie tej wiedzy w tworzeniu koncepcji marki i strategii sprzedaży może okazać się warunkiem sukcesu firmy. Jak skutecznie zdobyć i zatrzymać millennialsa? Jak sobie radzić z odwróconym modelem sprzedaży? W dyskusji udział wezmą: Iwona Doktorowicz-Dudek, wiceprezes ds. marketingu Kompanii Piwowarskiej; Paweł Kastory, prezes Corporate Profiles DDB Group; Szymon Mordasiewicz, dyrektor zarządzający w Nielsenie; Szymon Wałach, dyrektor pionu klienta detalicznego w PKO BP; Kazimierz Stańczak, partner w Bain & Company Poland; Michał Pieprzny, CEO w Payback Polska. Moderatorem dyskusji będzie Michał Broniatowski, redaktor naczelny miesięcznika „Forbes Polska".

Złap mikołajkową okazję!

Czytaj dalej RP.PL.
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Forum Ekonomiczne
Potrzebna platforma współpracy
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Forum Ekonomiczne
Bezpieczeństwo młodych w sieci. Wyzwania i kierunki działań
Forum Ekonomiczne
Online safety for young people. Challenges and courses of action
Forum Ekonomiczne
Nowoczesna opieka zdrowotna musi opierać się na współpracy
Materiał Promocyjny
Do 300 zł na święta dla rodziców i dzieci od Banku Pekao
Forum Ekonomiczne
Jens Jakob Gustmann, Philips: Nie ma odwrotu od cyfryzacji w opiece medycznej