„Rzeczpospolita” na Forum Ekonomicznym w Karpaczu 2024
Aktualizacja: 31.08.2016 20:00 Publikacja: 31.08.2016 20:00
Foto: ROL
Podczas panelu omówione zostaną wyniki raportu przygotowanego przez PAYBACK Polska i Bain & Company, które zaprezentuje Giela Abdelwahab, Menedżer ds. Strategii i Doradztwa, PAYBACK Polska. Zrozumienie pokolenia millennialsów i wykorzystanie tej wiedzy w tworzeniu koncepcji marki i strategii sprzedaży może okazać się warunkiem sukcesu firmy. Jak skutecznie zdobyć i zatrzymać millennialsa? Jak sobie radzić z odwróconym modelem sprzedaży? W dyskusji udział wezmą: Iwona Doktorowicz-Dudek, wiceprezes ds. marketingu Kompanii Piwowarskiej; Paweł Kastory, prezes Corporate Profiles DDB Group; Szymon Mordasiewicz, dyrektor zarządzający w Nielsenie; Szymon Wałach, dyrektor pionu klienta detalicznego w PKO BP; Kazimierz Stańczak, partner w Bain & Company Poland; Michał Pieprzny, CEO w Payback Polska. Moderatorem dyskusji będzie Michał Broniatowski, redaktor naczelny miesięcznika „Forbes Polska".
W jubileuszowym X Europejskim Kongresie Samorządów w Mikołajkach uczestniczyło ponad 2800 gości. Kongres okazał...
Uczelnie, tak jak firmy, zarządzają majątkiem i zasobami ludzkimi. Wyzwania, jakie się z tym wiążą, stały się os...
Potrzebne są wspólne działania wszystkich interesariuszy związanych z internetem i wychowywaniem dzieci.
Joint action is needed from all stakeholders concerned with the internet and raising children.
Trzeba wykorzystać dostępne dane i technologie, aby zapewnić pacjentowi szybszy dostęp do usług medycznych – mów...
Lenovo jest liderem rynku komputerów PC w Polsce. Motorola jest tu jednym z liderów rynku smartfonów.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas