Forum Ekonomiczne

„Rzeczpospolita” na Forum Ekonomicznym w Karpaczu 2025

Reklama

Najpierw pokochają, potem kupią

Czy marki w Polsce są gotowe na emocjonalnych millennialsów?

Publikacja: 31.08.2016 20:00

Najpierw pokochają, potem kupią

Foto: ROL

Podczas panelu omówione zostaną wyniki raportu przygotowanego przez PAYBACK Polska i Bain & Company, które zaprezentuje Giela Abdelwahab, Menedżer ds. Strategii i Doradztwa, PAYBACK Polska. Zrozumienie pokolenia millennialsów i wykorzystanie tej wiedzy w tworzeniu koncepcji marki i strategii sprzedaży może okazać się warunkiem sukcesu firmy. Jak skutecznie zdobyć i zatrzymać millennialsa? Jak sobie radzić z odwróconym modelem sprzedaży? W dyskusji udział wezmą: Iwona Doktorowicz-Dudek, wiceprezes ds. marketingu Kompanii Piwowarskiej; Paweł Kastory, prezes Corporate Profiles DDB Group; Szymon Mordasiewicz, dyrektor zarządzający w Nielsenie; Szymon Wałach, dyrektor pionu klienta detalicznego w PKO BP; Kazimierz Stańczak, partner w Bain & Company Poland; Michał Pieprzny, CEO w Payback Polska. Moderatorem dyskusji będzie Michał Broniatowski, redaktor naczelny miesięcznika „Forbes Polska".

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Forum Ekonomiczne
Polityka i biznes – nowe otwarcie
Materiał Promocyjny
W poszukiwaniu nowego pokolenia prezesów: dlaczego warto dbać o MŚP
Forum Ekonomiczne
Innowacyjne leki bliżej pacjentów
Forum Ekonomiczne
Przygotowania do systemu kaucyjnego są na ostatniej prostej
Discussion
Operating with Patients in Mind
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Economy
Small Businesses as Innovation Leaders: A Fresh Look at Digitalisation
Materiał Promocyjny
Bank Pekao uczy cyberodporności
Reklama
Reklama