Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 14.09.2016 20:36 Publikacja: 14.09.2016 20:36
Diners Club, działający jako niszowa organizacja oferująca karty kredytowe z półki premium, chce w ciągu dwóch lat podwoić liczbę klientów.
– Mamy wydanych 30 tys. kart, a zakładam, że w horyzoncie dwóch lat będzie ich ok. 60 tys. W tym roku wprowadzamy nowe produkty skierowane do szerszej grupy odbiorców, m.in. karty kredytowe wydawane na nowych warunkach, z jednym z najdłuższych okresów bezodsetkowych na rynku i niskim oprocentowaniem – zapowiada Katarzyna Fatyga, dyrektor generalna Diners Club Polska.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Regulacje podatkowe dotyczące listów zastawnych mogłyby obniżyć ceny kredytów mieszkaniowych – ocenia środowisko...
XIX Forum Funduszy pokazało, że nie brakuje chęci i pomysłów na to, by naprawiać rynek kapitałowy. Teraz potrzeb...
Władimir Putin pogodził się z utratą zamrożonych aktywów. Wcześniej chciał za nie kupować boeingi i odbudować ok...
Prezydent Stanów Zjednoczonych zapowiedział, że nie wyznaczy na stanowisko szefa Rezerwy Federalnej nikogo, kto...
Rolą branży powinno być inspirowanie klientów, by przesuwali się z bezpiecznej strefy oszczędzania w stronę inwe...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas