Wrocławski start-up OptAd360 w III kwartale 2017 pobił kolejny rekord

Wrocławska firma działająca na rynku sprzedaży powierzchni reklamowej w modelu programmatic osiągnęła kolejny imponujący wynik. W październiku 2017 zarobił...

Cyfryzacja młodych Polaków

Wielu nastolatków spotyka się z cyberprzemocą.

Ponad 500 mln zł dla małych i średnich spółek technologicznych

Polski Fundusz Rozwoju w poniedziałek rozpocznie nabór funduszy VC, które będą miały za zadanie finansowanie projektów technologicznych. Pojedyncza inwesty...

Biznes na krawędzi nowej rewolucji technologicznej

Transformacja cyfrowa napędzi nowoczesne gospodarki.

Branża reklamowa robi porządki

Powstała właśnie Biała Księga Branży Komunikacji Marketingowej ma pomóc branży walczyć z niezdrowymi praktykami, niepotrzebnie podnoszącymi koszty przetargów.

Apple stawia na VR i AR

Amerykański koncern inwestuje w technologię wirtualnej i rozszerzonej rzeczywistości.

TVN i Canal+ ruszają z serwisem OTT

Platforma Player+ jest płatna w trybie comiesięcznym, ma w ofercie pięć pakietów, do których można dokupić trzy dodatkowe opcje. Najdroższy pakiet obejmują...

Jakie seriale oglądają internauci

Co czwarty polski internauta ogląda już po cztery seriale w sieci. Najpopularniejsza jest „Gra o tron", ale w pierwszej dziesiątce uplasowały się także „Be...

Marketerzy i wydawcy walczą o wzrost percepcji reklam w sieci

Tzw. viewability, czyli widoczność reklam w sieci, stała się w branży tematem roku. Z badań wynika, że połowa reklam w sieci nie jest przez internautów zau...

Amerykański rząd zablokował zakup Time Warnera

Amerykański departament sprawiedliwości uniemożliwi przejęcie Time Warnera przez AT&T wytaczając firmom proces sądowy. Koncerny uważają to za posunięcie po...

Reklama
Reklama

Grzegorz Siemionczyk, dziennikarz „Rzeczpospolitej” i „Parkietu” nominowany do Grand Press Economy 2017

Znamy nominacje do nagrody Grand Press Economy 2017, przyznawanej przez branżowy miesięcznik „Press”. Wśród wyróżnionych jest Grzegorz Siemionczyk, dzienni...

Tencent droższy od Facebooka

Tencent Holdings zdystansował Facebooka pod względem kapitalizacji i jest już piątą giełdową spółką na świecie, informuje Bloomberg.

„Listy do M. 3” najlepszym otwarciem 2017 roku?

Mimo słabszego niż przed rokiem trzeciego kwartału, kina w Polsce liczą na kolejny rekord frekwencyjny w całym 2017 roku.

Powiększy się polski rynek czasopism opinii

W to, że jest miejsce na nowy miesięcznik dla wyrobionego czytelnika, wierzy fundacja założona przez ludzi biznesu. Nie liczy na zyski.

UPC gotowe sprzedać część sieci z klientami

Multimedia mogą zostać podzielone, a wydzielona część biznesu wniesiona do spółki celowej, która trafiłaby w ręce innego inwestora.

Wzrosła liczba abonentów nc+

Po III kwartałach platforma nc+ miała 2,11 mln abonentów, o 0,7 proc. (15 tys.) więcej niż rok wcześniej. Wzrosły też jej przychody.

Reklama Biedronki wprowadzała w błąd

Komisja Etyki Reklamy krytykuje Biedronkę za mylącą reklamę i równocześnie docenia jej szybką zmianę na bardziej zrozumiałą.

UKE z projektami decyzji ws. uznania Emitela za podmiot o pozycji dominującej

Urząd notyfikował Komisji Europejskiej projekty decyzji dotyczących pozycji Emitela na rynkach transmisji radiofonicznych i telewizyjnych. Emitel się z dec...

Telewizje szykują podwyżki cen

W przyszłym roku reklamy na telewizyjnym rynku zdrożeją średnio o 8 proc. – wynika z naszych informacji.

Październik przyciągnął do mediów farmaceutyki

Aż 40 proc. reklam wyemitowanych w październiku w telewizji, radiu i w prasie wykupiła branża farmaceutyczna – wynika z podsumowania Instytutu Monitorowani...

Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama