Abonament za 9,90 zł z możliwością przesłania 2GB danych miesięcznie, ale szybkością nie większą niż 1 Mbit/s — taką ofertę wprowadza dziś P4, operator sieci Play. To o 5 zł taniej, niż oferowały dotychczas spółki Zygmunta Solorza-Żaka (marki Cyfrowy Polsat i Plus), które za 14,90 zł proponowały przesył 0,5-1GB danych z maksymalną szybkością, na jaką pozwalają ich sieci, a więc wielokrotnie większą niż w ofercie Playa. — Jest o jedną trzecią taniej, można przesłać dwa razy więcej danych, ale wolniej, a umowę trzeba zawrzeć aż na 36 miesięcy. Taka oferta Playa ma wyraźny charakter wojny cenowej — zaznacza Grzegorz Bernatek, analityk firmy Audytel.
http://e.pb.pl/index.php?act=mprasa&sub=article&id=133120# (dostęp płatny)
Smartfony podarują rabaty w sklepach
Marcel Zatoński
Klient ma przez cały czas mieć sklep w kieszeni — taki cel stawiają sobie twórcy aplikacji BeBack, którzy dzięki smartfonom chcą ściągać tłumy do placówek handlowych partnerów. Tworzony przez nich system ma przy wejściu do sklepu wysyłać użytkownikom rabaty, informować o promocjach czy umożliwiać udział w loteriach. — Wystartujemy w październiku, po zakończeniu beta-testów. Aplikacja będzie działała na Androidzie, iOS i Windows Phone. Na razie mamy 10 partnerów wśród ogólnopolskich sieci handlowych, pracujemy nad pozyskaniem kolejnych — mówi Michał Moskalik, dyrektor zarządzający The Boomerang Group, która tworzy BeBack.