Truphone poinformował jednocześnie dziś o wprowadzeniu pakietów taryfowych Truphone World. W porównaniu z wcześniejszymi taryfami, nowe są bogatsze. W abonamentach współdzielonych w obrębie firmy udostępniono pojemne pakiety Internetu, z których największy ma limit 0,5 terabajta.
Przedstawiciele Truphone nie ujawnili ilu klientów biznesowych MVNO zdobył w Polsce od startu jesienią ub.r. Piotr Iwański, country manager na nasz rynek zapewnił, że firma ma już nie tylko klientów testowych, ale również komercyjnych i jest widoczna w tabeli MNP.
Według Iwańskiego klienci telekomunikacyjnego dostawcy wywodzą się przede wszystkim spośród producentów, eksporterów i firm transportowych.
Z kolei Robert Jones, dyrektor zarządzający Truphone na Europę poinformował, że firma ma na świecie ponad 400 klientów wśród różnego rodzaju przedsiębiorstw. Wymienił wśród nich kilka banków inwestycyjnych, ale także dostawcę oprogramowania Sage, czy Harley'a Davidsona.
Zasłaniając się polityką prywatnej firmy nie ujawnił przy tym, jak ta liczba przekłada się na liczbę aktywnych kart SIM Truphone. - Dzięki uruchomieniu usług na kolejnych rynkach, od stycznia tego roku liczba naszych użytkowników powiększa się o o 20-30 proc. co miesiąc - dodał Jones.
Przyznał też, że firma przygląda się uważnie zmianom w prawie, wprowadzanym przez Komisję Europejską. Z jednej strony chodzi o możliwość wyboru dodatkowego operatora usług w roamingu już w tym roku. Truphone uważa, że to dla niego szansa. Z drugiej strony o spadające cen usług, które nie pomagają firmie.