Fani czekolady stawiają na tradycję

Marka Wedel wciąż skutecznie dystansuje swoich rywali

Aktualizacja: 28.11.2014 08:27 Publikacja: 28.11.2014 01:47

Fani czekolady stawiają na tradycję

Foto: Rzeczpospolita

Już od wielu lat marka Wedel niezmiennie wygrywa w naszym rankingu w kategorii słodyczy i lodów. Ponad 160-letnia tradycja, poparta systematycznymi kampaniami reklamowymi, sprawia, że wielu Polakom czekolada kojarzy się właśnie z Wedlem. Ten rok dla marki zaczął się bardzo dobrze  za sprawą premiery kampanii reklamowej  „Lubię To". Jesienią z kolei wystartowała intensywna kampania dotycząca produktów z serii KarmeLove, a także promocji „Zbieraj punkty, odbieraj nagrody".

– Wszystkie kampanie obejmowały zarówno największe stacje telewizyjne, jak i kanały tematyczne. Reklamy były również obecne szeroko w nowych mediach, m.in. w serwisach VOD, pojawiły się także reklamy outdoorowe – mówi Magdalena Kołodziejska, rzeczniczka Lotte Wedel. Dodaje, że dodatkowo w ramach promocji wedlowskich produktów został zaplanowany szereg akcji medialnych, których częścią był product placement w programach „Kuchenne rewolucje", „Ugotowani" oraz „Twoja twarz brzmi znajomo".

Pozostało 84% artykułu
„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Czytaj za 9 zł miesięcznie!
Ekonomia
Gaz może efektywnie wspierać zmianę miksu energetycznego
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Ekonomia
Fundusze Europejskie kluczowe dla innowacyjnych firm
Ekonomia
Energetyka przyszłości wymaga długoterminowych planów
Ekonomia
Technologia zmieni oblicze banków, ale będą one potrzebne klientom
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Ekonomia
Czy Polska ma szansę postawić na nogi obronę Europy