Fani czekolady stawiają na tradycję

Marka Wedel wciąż skutecznie dystansuje swoich rywali

Aktualizacja: 28.11.2014 08:27 Publikacja: 28.11.2014 01:47

Fani czekolady stawiają na tradycję

Foto: Rzeczpospolita

Już od wielu lat marka Wedel niezmiennie wygrywa w naszym rankingu w kategorii słodyczy i lodów. Ponad 160-letnia tradycja, poparta systematycznymi kampaniami reklamowymi, sprawia, że wielu Polakom czekolada kojarzy się właśnie z Wedlem. Ten rok dla marki zaczął się bardzo dobrze  za sprawą premiery kampanii reklamowej  „Lubię To". Jesienią z kolei wystartowała intensywna kampania dotycząca produktów z serii KarmeLove, a także promocji „Zbieraj punkty, odbieraj nagrody".

– Wszystkie kampanie obejmowały zarówno największe stacje telewizyjne, jak i kanały tematyczne. Reklamy były również obecne szeroko w nowych mediach, m.in. w serwisach VOD, pojawiły się także reklamy outdoorowe – mówi Magdalena Kołodziejska, rzeczniczka Lotte Wedel. Dodaje, że dodatkowo w ramach promocji wedlowskich produktów został zaplanowany szereg akcji medialnych, których częścią był product placement w programach „Kuchenne rewolucje", „Ugotowani" oraz „Twoja twarz brzmi znajomo".

Pozostało jeszcze 84% artykułu

Odbierz 20 zł zniżki - wybierz Płatności Powtarzalne

Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne. Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu
Ekonomia
Brak wody bije w konkurencyjność
Ekonomia
Kraina spierzchniętych ust, kiedyś nazywana Europą
Ekonomia
AI w obszarze compliance to realna pomoc
Ekonomia
W biznesie nikt nie może iść sam
Ekonomia
Oszczędna jazda – techniki, o których warto pamiętać na co dzień