Czas na profesjonalistów

Znaczenie jakości marek i ich wyceny bardzo wolno przebija się do świadomości polskich menedżerów. Jednak przygotowując od 10 lat Ranking Polskich Marek, wyraźnie widzimy, że ten proces, choć powoli, ale cały czas posuwa się do przodu.

Aktualizacja: 28.11.2014 07:24 Publikacja: 28.11.2014 01:52

Paweł Jabłoński, zastępca redaktora naczelnego „Rzeczpospolitej"

Paweł Jabłoński, zastępca redaktora naczelnego „Rzeczpospolitej"

Foto: Fotorzepa/Radek Pasterski

Prezentujemy 11. edycję Rankingu Polskich Marek, któremu towarzyszy 4. edycja konkursu Młoda Marka Sukcesu. Przez lata wydawania obu tych publikacji obserwowaliśmy, jak powoli rośnie zainteresowanie problematyką marek. Nadal zdecydowana większość firm nie chce ujawniać szczegółowych danych o wartości sprzedaży swoich markowych produktów. Dość powiedzieć, że otrzymaliśmy takie dane, niezbędne do rzetelnej wyceny marki tylko w przypadku 77 brandów (na 330 obecnych w zestawieniu). To zaledwie o trzy więcej niż w edycji z 2013.

Złap mikołajkową okazję!

Czytaj dalej RP.PL.
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Ekonomia
Gaz może efektywnie wspierać zmianę miksu energetycznego
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Ekonomia
Fundusze Europejskie kluczowe dla innowacyjnych firm
Ekonomia
Energetyka przyszłości wymaga długoterminowych planów
Ekonomia
Technologia zmieni oblicze banków, ale będą one potrzebne klientom
Materiał Promocyjny
Do 300 zł na święta dla rodziców i dzieci od Banku Pekao
Ekonomia
Czy Polska ma szansę postawić na nogi obronę Europy