Reklama

Dystrybutorzy budują sieć, ale powoli

Krajowy rynek sprzedaży mebli nie rozwija się tak dynamicznie, jak chcieliby producenci sprzętów domowych i dodatków wnętrzarskich.

Aktualizacja: 25.08.2015 22:41 Publikacja: 25.08.2015 22:00

Polski rynek mebli nie rozwija się jakby chcieli producenci. Bo nasi dystrybutorzy wolno rozwijają s

Polski rynek mebli nie rozwija się jakby chcieli producenci. Bo nasi dystrybutorzy wolno rozwijają sieci.

Foto: Fotorzepa/Dorota Awiorko

Przyczyna? To nadal słaby rozwój sieci handlowych. – Niestety, obserwując nasz rynek, muszę nadal przyznać, że nadal działa on ciężko. Liczyliśmy, że polskie firmy zajmujące się dystrybucją mebli przyczynią się do zmiany tego trendu – mówi Marek Adamowicz, dyrektor biura Ogólnopolskiej Izby Gospodarczej Producentów Mebli.

Na tym tle – jak zaznacza – pozytywnym przykładem świecą rozwijające się sieci Agata Meble czy Ikea, ale też salony własne producentów, m.in. Meble VOX, BRW czy na południu i wschodzie Polski Meble Bodzio.

RP.PL i The New York Times

Kup roczną subskrypcję RP.PL i ciesz się dostępem do The New York Times!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Ekonomia
Polscy liderzy w Davos w czasie Światowego Forum Ekonomicznego
Ekonomia
Od danych do decyzji, czyli transformacja i AI w biznesie
Gospodarka
Czesi zaskoczeni sukcesem Polski. Ekspert o współpracy: Strategiczna konieczność
Ekonomia
Nowe trendy w elektryfikacji floty
Ekonomia
Czas ratyfikować Zrewidowaną Europejską Kartę Społeczną
Materiał Promocyjny
Lojalność, która naprawdę się opłaca. Skorzystaj z Circle K extra
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama