Reklama
Rozwiń

Dystrybutorzy budują sieć, ale powoli

Krajowy rynek sprzedaży mebli nie rozwija się tak dynamicznie, jak chcieliby producenci sprzętów domowych i dodatków wnętrzarskich.

Aktualizacja: 25.08.2015 22:41 Publikacja: 25.08.2015 22:00

Polski rynek mebli nie rozwija się jakby chcieli producenci. Bo nasi dystrybutorzy wolno rozwijają s

Polski rynek mebli nie rozwija się jakby chcieli producenci. Bo nasi dystrybutorzy wolno rozwijają sieci.

Foto: Fotorzepa/Dorota Awiorko

Przyczyna? To nadal słaby rozwój sieci handlowych. – Niestety, obserwując nasz rynek, muszę nadal przyznać, że nadal działa on ciężko. Liczyliśmy, że polskie firmy zajmujące się dystrybucją mebli przyczynią się do zmiany tego trendu – mówi Marek Adamowicz, dyrektor biura Ogólnopolskiej Izby Gospodarczej Producentów Mebli.

Na tym tle – jak zaznacza – pozytywnym przykładem świecą rozwijające się sieci Agata Meble czy Ikea, ale też salony własne producentów, m.in. Meble VOX, BRW czy na południu i wschodzie Polski Meble Bodzio.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Ekonomia
Polska już w 2026 r. będzie wydawać 5 proc. PKB na obronność
Materiał Promocyjny
25 lat działań na rzecz zrównoważonego rozwoju
Ekonomia
Budżet nowej Wspólnoty
Ekonomia
Nowe czasy wymagają nowego podejścia
Ekonomia
Pacjenci w Polsce i Europie zyskali nowe wsparcie
Ekonomia
Sektor usług biznesowych pisze nową strategię wzrostu