Reklama

Kosztowne kanały na multipleksie

Nowe cyfrowe stacje, jakie ruszą w ramach MUX8 naziemnej telewizji cyfrowej, tylko w pierwszym roku nadawania będą kosztować każdego z nadawców przynajmniej kilkanaście milionów złotych. A ich reklamowe przychody zaczną równoważyć koszty dopiero najwcześniej w trzy lata od startu - zakładają nadawcy.

Publikacja: 18.11.2015 06:00

Kosztowne kanały na multipleksie

Foto: ROL

Nowi nadawcy kanałów Zoom TV, Kiwi TV, WP1 i #TV, jakie wystartuj wraz z multipleksem ósmym naziemnej telewizji prawdopodobnie w połowie przyszłego roku , zakładają, że wpływy nowych kanałów nie zaczną równoważyć kosztów wcześniej niż po trzecim roku nadawania. Różnie szacują jednak swoje nakłady na nowe stacje. – Zakładamy, że inwestycje związane z tym kanałem będą podobne do kosztów Stopklatki, a więc sięgną 30 mln zł – zapowiedział Bartosz Hojka, prezes Agory, która pracuje nad lifestylową stacją Kiwi TV.

Pozostało jeszcze 88% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Ekonomia
Kredyty gotówkowe a budżet domowy. Jak efektywnie nimi zarządzać?
Ekonomia
Firmy coraz częściej stawiają na prestiż
Ekonomia
Nowa era turystyki – kiedy dane pomagają tworzyć lepsze doświadczenia
Ekonomia
Małe i średnie firmy potrzebują doskonalenia kompetencji cyfrowych
Materiał Promocyjny
Rödl & Partner doradza przy sekurytyzacji VEHIS
Reklama
Reklama