Tajemniczy klient chwali i gani

Obsługa w bankach

Aktualizacja: 16.01.2016 10:39 Publikacja: 16.01.2016 09:59

Tajemniczy klient chwali i gani

Foto: 123rf.com

Najlepiej ofertę banku prezentują doradcy Millennium, w ING Banku Śląskim dobrze rozpoznają potrzeby klienta, a pracownicy Deutsche Banku są najbardziej kompetentni w przedstawianiu produktów dodatkowych. Takimi wynikami zakończyło się badanie przeprowadzone przez International Service Check.

Tajemniczy klienci sprawdzali jakość obsługi w 15 polskich bankach. Odwiedzili 60 placówek. Ich zadaniem było przeprowadzenie rozmowy z doradcą. Tematy były różne: kredyt i oszczędności, zakup lub rezygnacja z produktu, np. otwarcie konta lub zamknięcie kilka dni po podpisaniu umowy.

Pozostało 86% artykułu

Złap mikołajkową okazję!

Czytaj dalej RP.PL.
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Ekonomia
Gaz może efektywnie wspierać zmianę miksu energetycznego
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Ekonomia
Fundusze Europejskie kluczowe dla innowacyjnych firm
Ekonomia
Energetyka przyszłości wymaga długoterminowych planów
Ekonomia
Technologia zmieni oblicze banków, ale będą one potrzebne klientom
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Ekonomia
Czy Polska ma szansę postawić na nogi obronę Europy