Eksport szansą dla polskich e-sklepów

Większość sprzedawców internetowych nadal nie umożliwia robienia zakupów klientom z zagranicy.

Aktualizacja: 12.12.2016 20:19 Publikacja: 12.12.2016 19:39

Robienie zakupów w innych krajach Unii Europejskiej powinno być równie proste jak u siebie, co niestety wciąż pozostaje tylko teorią. Z uwagi na wiele różnic – walutowych, sposobów płatności, różne firmy dostarczające przesyłki – wciąż tylko 8 proc. firm z branży e-commerce prowadzi działalność eksportową. Wynik Polski jest jeszcze gorszy – nad Wisłą robi tak zaledwie 3 proc.

Polskie e-sklepy konkurencyjne cenowo

Pozostało jeszcze 90% artykułu

Odbierz 20 zł zniżki - wybierz Płatności Powtarzalne

Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne. Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu
Ekonomia
Brak wody bije w konkurencyjność
Ekonomia
Kraina spierzchniętych ust, kiedyś nazywana Europą
Ekonomia
AI w obszarze compliance to realna pomoc
Ekonomia
W biznesie nikt nie może iść sam
Ekonomia
Oszczędna jazda – techniki, o których warto pamiętać na co dzień