Jak zarobić na świętach, nie tracąc klientów oraz zysków

Zwiększony ruch na stronie nie musi oznaczać automatycznie większych przychodów.

Aktualizacja: 13.12.2016 07:09 Publikacja: 12.12.2016 19:50

Foto: Bloomberg

Sezon świąteczny to kluczowy okres w roku dla e-sklepów. Z danych PayU wynika, że liczba transakcji zawieranych w listopadzie i grudniu stanowi 21 proc. transakcji z całego roku. W grudniu jest ich o ponad 30 proc. więcej niż w innych miesiącach, dlatego odpowiednie zarządzanie e-sklepem w tym okresie nie jest łatwe. Próbką był czarny piątek czy dzień promocji w sklepach. Akcja przeniesiona z USA w Polsce jest coraz popularniejsza. – Jedna z polskich sieci księgarń odnotowała 83-proc. wzrost względem dnia poprzedniego i ponad 150 proc. w porównaniu z piątkiem tydzień wcześniej. Z kolei jedna z sieci RTV AGD zanotowała aż trzykrotnie zwiększony ruch – opowiada Ewelina Hryszkiewicz z Atmana, operatora krajowej sieci światłowodowej.

Pozostało jeszcze 89% artykułu

Odbierz 20 zł zniżki - wybierz Płatności Powtarzalne

Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne. Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu
Ekonomia
Brak wody bije w konkurencyjność
Ekonomia
Kraina spierzchniętych ust, kiedyś nazywana Europą
Ekonomia
AI w obszarze compliance to realna pomoc
Ekonomia
W biznesie nikt nie może iść sam
Ekonomia
Oszczędna jazda – techniki, o których warto pamiętać na co dzień