Reklama

Trendy i wyzwania dla e-handlu na kolejne lata

Wielokanałowość, media społecznościowe i analiza danych – zyskują na znaczeniu w e-commerce.

Publikacja: 12.12.2016 19:47

Trendy i wyzwania dla e-handlu na kolejne lata

Foto: 123RF

Wartość polskiego rynku e-commerce do końca tej dekady niemal się podwoi. Największym wygranym będą te firmy, które dopasują się do obserwowanych trendów. Atrakcyjna cena jeszcze do niedawna gwarantowała sukces. Dziś już nie wystarcza, bo konkurencja jest potężna.

W danych tkwi moc

Pozostało jeszcze 93% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Ekonomia
Kredyty gotówkowe a budżet domowy. Jak efektywnie nimi zarządzać?
Ekonomia
Firmy coraz częściej stawiają na prestiż
Ekonomia
Nowa era turystyki – kiedy dane pomagają tworzyć lepsze doświadczenia
Ekonomia
Małe i średnie firmy potrzebują doskonalenia kompetencji cyfrowych
Materiał Promocyjny
Rödl & Partner doradza przy sekurytyzacji VEHIS
Reklama
Reklama