Trendy i wyzwania dla e-handlu na kolejne lata

Wielokanałowość, media społecznościowe i analiza danych – zyskują na znaczeniu w e-commerce.

Publikacja: 12.12.2016 19:47

Trendy i wyzwania dla e-handlu na kolejne lata

Foto: 123RF

Wartość polskiego rynku e-commerce do końca tej dekady niemal się podwoi. Największym wygranym będą te firmy, które dopasują się do obserwowanych trendów. Atrakcyjna cena jeszcze do niedawna gwarantowała sukces. Dziś już nie wystarcza, bo konkurencja jest potężna.

W danych tkwi moc

Pozostało 93% artykułu

Złap mikołajkową okazję!

Czytaj dalej RP.PL.
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Ekonomia
Gaz może efektywnie wspierać zmianę miksu energetycznego
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Ekonomia
Fundusze Europejskie kluczowe dla innowacyjnych firm
Ekonomia
Energetyka przyszłości wymaga długoterminowych planów
Ekonomia
Technologia zmieni oblicze banków, ale będą one potrzebne klientom
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Ekonomia
Czy Polska ma szansę postawić na nogi obronę Europy