Reklama
Rozwiń
Reklama

Polacy chcą kupować przez urządzenia mobilne

Z badania firmy PMR wynika, że w 2018 r. wartość tego typu zakupów sięgnie już 25 proc. internetowych wydatków Polaków.

Publikacja: 01.10.2018 21:00

Polacy chcą kupować przez urządzenia mobilne

Foto: Adobe Stock

Dla coraz większej rzeszy użytkowników telefon komórkowy nie jest już tylko urządzeniem służącym do wykonywania połączeń głosowych czy pisania krótkich wiadomości tekstowych.

Dynamicznie rośnie bowiem rynek m-commerce, czyli transakcji generowanych z użyciem urządzeń mobilnych – smartonów oraz tabletów. Z badania firmy PMR wynika, że w 2018 r. wartość tego typu zakupów sięgnie już 25 proc. internetowych zakupów Polaków. To duży skok w stosunku do 2017 r., kiedy to udział mobilnych zakupów wynosił 18 proc.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Ekonomia
Świętujący swe 60-lecie PONAR Wadowice zaczyna dwa duże, nowe przedsięwzięcia
Materiał Promocyjny
Czy polskie banki zbudują wspólne AI? Eksperci widzą potencjał, ale też bariery
Ekonomia
Zakończył się BraveCamp – tygodniowa akademia przedsiębiorczości dla młodych innowatorów
Ekonomia
Polska dekada innowacji: z akwarium na bezkresne morze
Ekonomia
Dzięki BraveCampowi uczelnie budują przestrzeń do innowacji
Materiał Promocyjny
Urząd Patentowy teraz bardziej internetowy
Ekonomia
Polskie MŚP ciągle z potencjałem
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama