serwis prowadzony jest przez redakcję tytułów ekonomicznych wydawnictwa [b][link=http://www.rp.pl/temat/87176.html]Presspublica Sp. z o.o.[/link] [/b]Zajmuje się nim grupę osób od wielu lat specjalizujących się w zagadnieniach rynku telekomunikacyjnego, publikujących w przeszłości w czołowych tytułach ogólnoinformacyjnych, jak również w prasie branżowej. Serwis rpkom.pl współpracuje ściśle z gazetowymi wydawnictwami [b][link=http://www.rp.pl/temat/87176.html]Presspublica Sp. z o.o.[/link][/b] i portalem [b][link=http://rp.pl]rp.pl[/link][/b].
celem [b]rpkom.pl[/b] jest dostarczanie kompletnej i szczegółowej informacji o polskim rynku telekomunikacyjnym oraz działających na nim firmach. Chcemy pełnić rolę głosu polskiej branży telekomunikacyjnej. Chcemy przybliżać jego problemy wszystkim zainteresowanym: klientom firm telekomunikacyjnych, firmom świadczącym usługi dla telekomów oraz organom państwa. Nie pomijamy kluczowych wydarzeń na zagranicznych rynkach telekomunikacyjnych, ani ważnych dla branży nowinek technicznych, czy rozwoju technologii telekomunikacyjnych. Chcemy przybliżać najlepsze wzorce i najciekawsze doświadczenie w dziedzinie kreowania usług, obsługi klienta, sposobów sprzedaży i komunikacji marketingowej. Jesteśmy otwarci na publikację ciekawych tekstów i opinii przedstawicieli branży telekomunikacyjnej. Chcemy promować menadżerów działających na polskim rynku telekomunikacyjnym.
nasz cel będziemy realizować poprzez dostarczanie jak najlepszej informacji o rynku. Przez współpracę z firmami telekomunikacyjnymi oraz ich dostawcami, a także najważniejszymi dla rynku instytucjami - organami władzy centralnej, izbami gospodarczymi.
[srodtytul]Zachęcamy do merytorycznej współpracy z rpkom.pl[/srodtytul]