Plus sprzedaje reklamę w bramce SMS

Publikacja: 17.06.2010 01:01

Polkomtel

dołączył powierzchnię reklamową w serwisie internetowym obsługującym bramkę SMS (1,5 mln unikalnych użytkowników) sieci Plus oraz serwisie medialnym Lookr.tv (300 tys. unikalnych użytkowników) do swojej oferty reklamowej. Reklamę będzie sprzedawać sieć internetowa

Ad-Vice

(kontrolowana przez fundusz

Xevin Investments

).

Obecnie na całą ofertę reklamową Polkomtela składa się powierzchnia w serwisie internetowym lookr.tv, bramce SMS i serwisie wap.plus.pl (2,2 mln unikalnych użytkowników) oraz reklama głosowa (IVR) kierowana do użytkowników marki pre-paid 36,6.

Polkomtel

dołączył powierzchnię reklamową w serwisie internetowym obsługującym bramkę SMS (1,5 mln unikalnych użytkowników) sieci Plus oraz serwisie medialnym Lookr.tv (300 tys. unikalnych użytkowników) do swojej oferty reklamowej. Reklamę będzie sprzedawać sieć internetowa

Patronat Rzeczpospolitej
Naukowcy też zadbają o bezpieczeństwo polskiego przemysłu obronnego
Ekonomia
E-Doręczenia: cyfrowa przyszłość listów poleconych
Patronat Rzeczpospolitej
Silna gospodarka da Polsce bezpieczeństwo
Ekonomia
Sektor farmaceutyczny pod finansową presją ustawy o KSC
Materiał Promocyjny
Bank Pekao nagrodzony w konkursie The Drum Awards for Marketing EMEA za działania w Fortnite
Ekonomia
Cyberprzestępczy biznes coraz bardziej profesjonalny. Jak ochronić firmę