Choć książkę napisał teoretyk, ekspert badań marketingowych i wykładowca Uniwersytetu Georgia, to jednak nie brakuje w niej ciekawych przykładów i pomysłów, które i nasze firmy mogą faktycznie zastosować w swojej działalności. Nie brakuje także idących na przekór powszechnej opinii. Choć obecnie po latach zastoju coraz więcej firm inwestuje w programy lojalnościowe, to jak twierdzi V. Kumar, klienci, za których utrzymanie trzeba sporo płacić, nie zawsze przynoszą zyski. Jednocześnie nie wszyscy klienci, na których firma zarabia, są lojalni. W książce czytamy, że decyzja o zaprzestaniu inwestycji w pewnych klientów jest zawsze trudna, jednak gdy występują ku temu racjonalne przesłanki, trzeba ją podejmować. Choć V. Kumar nie uciekł do końca od zwyczajów wykładowców (niejasne wzory, terminologia z podręczników naukowych), to jednak każdy, kto chce się przyjrzeć strukturze swoich klientów i ewentualnie wprowadzić tam zmiany, znajdzie sporo pożytecznych informacji.

[b]„Zarządzanie wartością klienta”[/b]

V. Kumar, Wydawnictwa Profesjonalne PWN