Reklama

Millennium chce zdobyć 200 tys. nowych klientów

Bank Millennium chce w tym roku pozyskać 200 tys. nowych klientów detalicznych dzięki wprowadzonemu rachunkowi osobistemu, którego posiadacz dostanie zwrot 3 proc. zakupów za które zapłacił kartą

Publikacja: 15.02.2011 15:00

Millennium chce zdobyć 200 tys. nowych klientów

Foto: Fotorzepa, Kuba Kamiński Kub Kuba Kamiński

Bank zaoferował konto bez opłat za prowadzenie, z darmowymi przelewami internetowymi, możliwością bezpłatnego korzystania ze wszystkich bankomatów w kraju. Warunkiem bezpłatnego korzystania są wpływy na rachunek w wysokości min. 1 tys. zł i wykonana przynajmniej jedna płatność kartą do konta.

Głównym atutem rachunku ma być 3 proc. zwrot wydatków dokonanych kartą debetową we wszystkich sklepach spożywczych, supermarketach oraz stacjach benzynowych w Polsce. Maksymalny miesięczny zwrot wynosi 50 zł, a rocznie może to być nie więcej niż 600 zł.

- W tym roku chcemy pozyskać 200 tys. nowych klientów detalicznych. Ta oferta jest skierowana praktycznie do wszystkich, którzy mają regularne dochody i chcą korzystać z usług bankowych - wyjaśnia Bogusław Kott, prezes Millennium Banku.

Dodaje, że ma to być sposób na zbudowanie trwałej i długoterminowej współpracy klientów z bankiem. Na koniec ubiegłego roku Millennium Bank miał 1,1 mln klientów detalicznych. Ponad 60 proc. ma ponad 3 produkty w tym banku.

- Chcemy dzięki temu rachunkowi wykorzystać naszą dużą zdolność do cross-sellingu - podkreśla Bogusław Kott.

Reklama
Reklama

Konto jest skierowane do osób mniej zamożnych oraz tych o przeciętnych dochodach.

Ekonomia
Polska już w 2026 r. będzie wydawać 5 proc. PKB na obronność
Ekonomia
Budżet nowej Wspólnoty
Ekonomia
Nowe czasy wymagają nowego podejścia
Ekonomia
Pacjenci w Polsce i Europie zyskali nowe wsparcie
Materiał Promocyjny
Sprzedaż motocykli mocno się rozpędza
Ekonomia
Sektor usług biznesowych pisze nową strategię wzrostu
Reklama
Reklama