Giełdowy operator zmodyfikował strategię marketingową usług kolokacyjnych oraz usług węzła wymiany ruchu AC-X. Będę sprzedawane pod wspólną marką Thinx Poland. Celem jest zmiana postrzegania marki tych usług oraz lepsza prezentacja na rynkach zagranicznych.
- Marka Telehouse.Poland wyraźnie definiowała grupę docelową tylko do operatorów telekomunikacyjnych i portali, a także nie zawierała w sobie dość istotnego elementu oferty jaką jest wymiana ruchu IP dotychczas oferowana przez spółkę pod marką AC-X. Sama zmiana pozycjonowania marek nie rozwiązałaby tej kwestii. Dlatego też zdecydowaliśmy się na nową – wyjaśnia Maciej Klepacki, dyrektor marketingu w ATM.
Operator chce, aby usługi dostępne w warszawskim centrum kolokacyjnym przy ul.Konstruktorskiej nie były kojarzone wyłącznie z rynkiem telekomunikacyjnym. - Chcemy stworzyć bardziej eksportową markę o charakterze międzynarodowym, zbliżoną do takich przedsięwzięć, jak frankfurcki DE-CIX i amsterdamski AMS-IX - mówi Maciej Klepacki. ATM przewiduje kampanię reklamową, która ma zbudować świadomość nowej marki.
- Jest to tylko i wyłącznie zmiana marketingowa, która nie będzie skutkowała, żadnymi zmianami organizacyjnymi, czy formalnymi wewnątrz grupy ATM – zapewnia Maciej Klepacki.