Marka UPC zastąpi Aster

Publikacja: 02.01.2012 17:17

UPC Polska

zdecydowało nie utrzymywać dwóch brandów swoich usług. W tym roku w Warszawie, Krakowie i Zielonej Górze marka UPC zastąpi

Aster

. Pod paneuropejskim brandem UPC operator świadczył do tej pory usługi ok. 1 mln klientów. Pod własną marką Aster obsługiwał niespełna 400 tys. abonentów.

Dzisiaj UPC Polska poinformowało o sfinalizowaniu od strony formalnej operacji przejęcia Astera. Tym samym UPC Polska weszło w prawa Astera i jest dzisiaj usługodawcą klientów podłączonych do sieci kablowej tego operatora. UPC Polska zapowiedziało stopniowe ujednolicanie oferty handlowej oraz marek obu firm w ciągu 2012 r.

UPC Polska sfinalizowało wartą 2,4 mld zł operację przejęcia Astera we wrześniu br.

UPC Polska

zdecydowało nie utrzymywać dwóch brandów swoich usług. W tym roku w Warszawie, Krakowie i Zielonej Górze marka UPC zastąpi

Ekonomia
Gaz może efektywnie wspierać zmianę miksu energetycznego
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Ekonomia
Fundusze Europejskie kluczowe dla innowacyjnych firm
Ekonomia
Energetyka przyszłości wymaga długoterminowych planów
Ekonomia
Technologia zmieni oblicze banków, ale będą one potrzebne klientom
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Ekonomia
Czy Polska ma szansę postawić na nogi obronę Europy