Rozpoczął się rebranding największego polskiego operatora. Do końca marca szyldy w salonach sprzedaży zostaną wyparte przez logo Orange.
Nazwa TP ma ostatecznie zniknąć z rynku przed Euro 2012 – podaje serwis Telepolis.pl. Do końca marca salony sprzedaży i punkty ajencyjne Telekomunikacji Polskiej pozbędą się starego logo oraz planszy informacyjnych z nazwą usługi Neostrada. W zamian za to pojawią się tam tablice z logo Orange i napisem „Internet". Będzie to więc sytuacja odmienna od rozwiązania zastosowanego przez Polkomtel czy Polską Telefonię Cyfrową, u których dawne nazwy wciąż widoczne są w tytułach poszczególnych ofert.
Marka TP nadal zajmuje poczytne miejsce wśród znaków towarowych zagranicznych spółek francuskiego operatora. W czerwcu ubiegłego roku została wyceniona na 200 mln euro (ok. 860 mln zł), a kwota ta podwyższa wartość jej majątku. Decyzję o tym, że logo największego telekomu w Polsce zniknie, France Telecom podjął w 2008 roku, ale akcja ta była wstrzymywana z uwagi na dobro marki Orange, przez długi czas znacznie wyżej cenionej niż TP.
Operator nie potwierdza informacji o rozpoczęciu działań rebrandingowych, jednak prezes TP?Maciej Witucki już wcześniej wskazywał przełom 2011 i 2012 roku jako termin rozpoczęcia procesu zmiany nazwy, zaś koniec tej akcji miały wyznaczać mistrzostwa Euro 2012.
TP