Samsung
zdobył właśnie 34,6 proc. rynku smartfonów, podczas gdy udział jego największego rywala
Apple
'a sięga 17,8 proc. – podaje najnowszy raport firmy
Strategy Analytics
Aktualizacja: 27.07.2012 12:27 Publikacja: 27.07.2012 12:27
Samsung
zdobył właśnie 34,6 proc. rynku smartfonów, podczas gdy udział jego największego rywala
Apple
'a sięga 17,8 proc. – podaje najnowszy raport firmy
Strategy Analytics
. Koreańska firma wypracowała rekordowy zysk operacyjny w wysokości 5,9 mld dol. To w dużej mierze zasługa flagowej linii smartfonów
Samsunga
– Galaxy, w tym najnowszego i najnowocześniejszego modelu w portfolio firmy – Galaxy S III.
Koreański gigant sprzedał w drugim kwartale tego roku 50,5 mln smartfonów, czym ugruntował swoją pozycję jako lidera tej branży. W tym samym okresie firma z logo jabłka rozprowadziła tylko 26 mln iPhone'ów, jednak jej zysk (8,8 mld dol.) okazał się wyższy niż Samsunga, co jest zasługą wyższych cen dyktowanych przez Apple'a. Na trzecim miejscu znalazła się Nokia, dawny lider, która sprzedała 10,2 mln smartfonów.
Samsung
to obecnie największy producent smartfonów na świecie, a jednocześnie firma osiągająca największe przychody w branży technologicznej. Przychód w drugim kwartale wyniósł 40,6 mld dol.
Sektor mobilny przynosi koreańskiej firmie 60 proc. zysków.
© Licencja na publikację
© ℗ Wszystkie prawa zastrzeżone
Źródło: rpkom.pl
Zarządzanie finansami osobistymi to sztuka balansowania między bieżącymi potrzebami a przyszłymi celami. Coraz c...
Coraz więcej firm świadomie inwestuje w jakość, nie tylko swoich produktów i usług, ale też w standardy współpra...
Dane płatnicze dają dziś wyjątkowy wgląd w zachowania i trendy konsumenckie w branży turystycznej. Pozwalają lep...
Polacy chcą rozwijać swoje umiejętności cyfrowe. Potwierdza to ogromne zainteresowanie szeregiem inicjatyw eduka...
Rödl & Partner zapewniła kompleksowe wsparcie podatkowe Santander i Jefferies przy kolejnej sekurytyzacji wierzy...
Kiedyś dotacje, teraz raczej kredyty na preferencyjnych warunkach. Podejście Brukseli do finansowania rozwoju przedsiębiorstw z branży rolno-spożywczej ewoluuje, ale niezmienne jest to, że wciąż firmy mogą liczyć na wsparcie. Co więcej, już nie tylko ze środków unijnych, ale także krajowych.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas