Na koniec września Cyfrowy Polsat miał 3,558 mln abonentów platformy satelitarnej, z czego 2,756 mln korzystało z Pakietu Familijnego, a 801,5 tys. z Pakietu Mini.
Z usługi dostępu do Internetu (LTE/HSPA+) platformy korzystało zaś po III kw. br. 117,3 tys. abonentów, a z telefonii mobilnej 144,29 tys.
Jak poinformował operator, w tej ostatniej liczbie 139,14 tys. to użytkownicy MVNO, a 5,14 tys. klienci Polkomtela (Plusa), którzy skorzystali z realizowanej przez firmy cross-promocji.
Powyższe statystyki oznaczają, że w okresie lipiec-wrzesień Cyfrowy Polsat zdobył netto 5 tys. abonentów platformy telewizyjnej, 18 tys. abonentów Internetu, a liczba klientów telefonii komórkowej przyrosła o 3,3 tys.
Przychody medialnej części grupy Zygmunta Solorza-Żaka z wpływów z opłat od abonentów to jedna z rosnących pozycji w minionym kwartale. Cyfrowy Polsat podał, że zawdzięcza ten wzrost także przychodom z usług telekomunikacyjnych, ale ich wysokości ciągle nie ujawnia.