Reklama

Cyfrowy Polsat zdobył dla Plusa 5 tys. abonentów w kwartał

Publikacja: 14.11.2012 09:18

Na koniec września Cyfrowy Polsat miał 3,558 mln abonentów platformy satelitarnej, z czego 2,756 mln korzystało z Pakietu Familijnego, a 801,5 tys. z Pakietu Mini.

Z usługi dostępu do Internetu (LTE/HSPA+) platformy korzystało zaś po III kw. br. 117,3 tys. abonentów, a z telefonii mobilnej 144,29 tys.

Jak poinformował operator, w tej ostatniej liczbie 139,14 tys. to użytkownicy MVNO, a 5,14 tys. klienci Polkomtela (Plusa), którzy skorzystali z realizowanej przez firmy cross-promocji.

Powyższe statystyki oznaczają, że w okresie lipiec-wrzesień  Cyfrowy Polsat zdobył netto 5 tys. abonentów platformy telewizyjnej, 18 tys. abonentów Internetu, a liczba klientów telefonii komórkowej przyrosła o 3,3 tys.

Przychody medialnej części grupy Zygmunta Solorza-Żaka z wpływów z opłat od abonentów to jedna z rosnących pozycji w minionym kwartale. Cyfrowy Polsat podał, że zawdzięcza ten wzrost także przychodom z usług telekomunikacyjnych, ale ich wysokości ciągle nie ujawnia.

Reklama
Reklama

Podał natomiast, że wzajemna sprzedaż usług z Plusem na koniec III kw. br. obejmowała prawie 700 punktów sprzedaży sieci Polkomtel i ponad 600 punktów Cyfrowego Polsatu.

Dodatkowe korzyści dla klientów zarówno telewizji satelitarnej Cyfrowego Polsatu jak i telefonu w ofertach Plusa oferowane są we wszystkich punktach sprzedaży obydwu spółek. "Cross selling będzie stopniowo rozszerzany na kolejne punkty sprzedaży obu sieci" - podała platforma.

Na koniec września Cyfrowy Polsat miał 3,558 mln abonentów platformy satelitarnej, z czego 2,756 mln korzystało z Pakietu Familijnego, a 801,5 tys. z Pakietu Mini.

Z usługi dostępu do Internetu (LTE/HSPA+) platformy korzystało zaś po III kw. br. 117,3 tys. abonentów, a z telefonii mobilnej 144,29 tys.

Reklama
Ekonomia
Kredyty gotówkowe a budżet domowy. Jak efektywnie nimi zarządzać?
Ekonomia
Firmy coraz częściej stawiają na prestiż
Ekonomia
Nowa era turystyki – kiedy dane pomagają tworzyć lepsze doświadczenia
Ekonomia
Małe i średnie firmy potrzebują doskonalenia kompetencji cyfrowych
Materiał Promocyjny
Bieszczady to region, który wciąż zachowuje aurę dzikości i tajemniczości
Materiał Promocyjny
Rödl & Partner doradza przy sekurytyzacji VEHIS
Materiał Promocyjny
Jak sfinansować rozwój w branży rolno-spożywczej?
Reklama
Reklama