HTC
, tajwański producent telefonów komórkowych zapowiada zmianę strategii w obliczu konkurencji ze strony
Apple'a
i
Samsunga
Aktualizacja: 04.02.2013 21:02 Publikacja: 04.02.2013 21:02
HTC
, tajwański producent telefonów komórkowych zapowiada zmianę strategii w obliczu konkurencji ze strony
Apple'a
i
Samsunga
. Firma zamierza skoncentrować się na rynku chińskim, na który chce zacząć wprowadzać tańsze modele.
Tajwański producent ogłosił, że spodziewa się spadku przychodowo o 17 proc w I kwartale tego roku w stosunku do poprzedniego kwartału.
Chang Chia-Lin
, szef finansowy HTC zapowiedział, że firma planuje wprowadzenie na rynek chiński smartfonów ze średniej i wyższej półki w cenie 1999 juanów (320 dolarów) – co ma być najtańszym modelem oferowanym na rynku chińskim przez HTC.
HTC, której ofensywa na rynku smartfonów załamała się od połowy 2011 roku na skutek konkurencji Apple'a i Samsunga, próbuje szukać nowej strategii rozwoju. Szansę dostrzega na rynku krajów wschodzących, przede wszystkim właśnie w Chinach, gdzie penetracja smartfonami jest ciągle niska, jednak ważnym elementem konkurencji jest cena.
© Licencja na publikację
© ℗ Wszystkie prawa zastrzeżone
Źródło: rpkom.pl
Tempo odchodzenia od węgla w energetyce jest uzależnione od możliwości zapewnienia podstawy systemu, która będzie stabilizować pogodozależne źródła odnawialne do czasu uruchomienia elektrowni jądrowej. Taką rolę może pełnić gaz.
Globalny rynek technologii medycznych, wspierany przez inwestycje i nowoczesne programy, dynamicznie rośnie. Jednym z takich działań jest nabór „Ścieżka SMART” finansowany z Funduszy Europejskich dla Nowoczesnej Gospodarki. Stworzyliśmy hydrożel do hodowli komórkowych. Jest to narzędzie przydatne w badaniach nad nowymi lekami – mówi Marcin Krzykawski, prezes Real Research.
Transformacja powinna być prowadzona według planu nakreślonego na wiele lat do przodu, a nie według harmonogramu wyborczego. Powinien się w nią w jak największym stopniu angażować kapitał prywatny, by pomoc publiczna trafiała do inwestycji o największych ryzykach.
Od technologii nie da się uciec. Zamiast jednak z nią walczyć, trzeba wykorzystać możliwości, jakie one daje – zarówno samym bankom, jak i osobom korzystającym z ich usług.
Bank wspiera rozwój pasji, dlatego miał już w swojej ofercie konto gamingowe, atrakcyjne wizerunki kart płatniczych oraz skórek w aplikacji nawiązujących do gier. Teraz, chcąc dotrzeć do młodych, stworzył w ramach trybu kreatywnego swoją mapę symulacyjną w Fortnite, łącząc innowacyjną rozgrywkę z edukacją finansową i udostępniając graczom możliwość stworzenia w wirtualnym świecie własnego banku.
W trakcie przewodnictwa w Unii polski rząd musi przekonać kraje „27”, że tylko integrując produkcję uzbrojenia, może wygrać wyścig zbrojeń z Rosją.
Mobilna aplikacja DailyArt została nagrodzona w konkursie App Store Awards, organizowanym przez firmę Apple. Za nietypowym projektem stoi warszawska historyczka sztuki. Z jej projektu co miesiąc korzysta ponad 800 tys. użytkowników.
Naukowcy z Centrum Nauki Kopernik zastanawiają się, czy urządzenia mobilne mogą pomóc uczniom w przyswajaniu wiedzy. Okazuje się, że tak – na przykład z biologii czy fizyki. W jaki sposób? Wyjaśniamy w podcaście "Szkoła na nowo".
Wiele wskazuje na to, że Apple szykuje dużą niespodziankę. Według nieoficjalnych informacji ruszyły prace nad nietypowym iPhone'm. Koncern miałby teraz wejść w segment składanych smartfonów.
Nieużywane telefony komórkowe, zamiast leżeć zakurzone na półce lub w piwnicy, mogą stać się urządzeniami pełniącymi różne użyteczne funkcje. Niektóre modele można też sprzedać za duże kwoty.
Fani Apple, którzy od lat korzystają z iPhone’ów, mają powód do zadowolenia. W końcu doczekali się wprowadzenia opcji, która raz na zawsze pozwoli rozwiązać pewien drobny, ale irytujący problem. Chodzi o możliwość zmiany adresu e-mail w koncie Apple.
Powiadomienia na telefon, które otrzymujemy w trakcie pracy, wpływają na spadek naszej produktywności i narażają firmę na straty finansowe - wynika z najnowszych badań, które cytuje dziennik Corriere della Sera.
Apple liczyło, że dzięki nowym funkcjom opartym na sztucznej inteligencji, jego nowy flagowy smartfon iPhone 16 będzie hitem. Szacunki przedsprzedaży wskazują jednak na chłodną reakcję klientów. Tym bardziej, że nowe funkcje dopiero się pojawią.
Urząd Komunikacji Elektronicznej zamierza ogłosić 8 listopada start licytacji częstotliwości z zakresu 700 i 800 MHz. Ceny minimalne, które proponuje, zaskoczyły operatorów.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas