Eurobank
zakończył projekt wdrożenia bankowości mobilnej na telefony i tablety z systemem iOS i Android i zaczyna oferować klientom aplikację eurobank mobile.
Dzięki eurobank mobile klient może zarządzać swoim kontem i wykonywać najważniejsze operacje o każdej porze dnia i w dowolnym miejscu, bez względu na kraj i warunki, w których aktualnie przebywa - wystarczy dostęp do Internetu. Klient może sprawdzić stan konta i rachunku oszczędnościowego, wykonać przelewy dowolne i zdefiniowane, a także wysłać swój numer konta w treści emaila bądź smsa – do osób znajdujących się na liście kontaktów w jego książce telefonicznej lub skrzynce mailowej.
W przypadku posiadania kredytów gotówkowych lub ratalnych przez klienta, aplikacja wyświetla aktualny harmonogram spłaty rat. Klient widzi również informacje o swoich kartach debetowych i kredytowych, może również założyć lokatę (z pomocą kalkulatora oprocentowania) lub rachunek oszczędnościowy. Aplikacja pozwala na szybki kontakt z bankiem, zastrzeżenie karty lub dowodu osobistego, doładowanie dowolnego numeru telefonu, znalezienie najbliższej placówki, bankomatu lub wpłatomatu eurobanku, a nawet wyświetlenie profilu banku w wybranym portalu społecznościowym.
Historia operacji na rachunkach przedstawiona jest za pomocą osi czasu.Dodatkowo na telefony z systemem Android przygotowany został wskaźnik salda w formie wigdeta. Umożliwia on dostęp do informacji o posiadanych środkach na wybranym rachunku bez konieczności logowania się do aplikacji. Może to być forma graficzna lub kwotowa.