Służby PR Netii - poinformowały dziś o wprowadzeniu przez stacjonarnego operatora nowej oferty usługi dostępu do Internetu (solo) pod również nową marką Dropss.
Telekom nie ukrywa, że kieruje ofertę m.in. do klientów Orange Polska, pozostających w zasięgu LLU Netii (ograniczonego do aktywnych już łączy Orange), ale kampania towarzysząca promocji oferty podkreślająca "czystość" i "prostotę" będzie miała charakter ogólnopolski.
Netia proponuje użytkownikom usługę do 20 Mb/s za 49,9 zł miesięcznie, czyli w relatywnie atrakcyjnej cenie. Neostrada, flagowa usługa stacjonarna Orange Polska w opcji do 10 Mb/s to podobny koszt, ale z punktu widzenia użytkownika kosztuje więcej ponieważ operator od abonentów samej usługi dostępowej pobiera także opłatę za utrzymanie łącza.
Zasięg LLU Netii to około 4,9 mln gospodarstw domowych. Ten hurtowy model zwykle wykorzystywany jest do świadczenia usług pakietowych. Karol Wieczorek, rzecznik prasowy Netii nie wyklucza, że z czasem pod submarką Dropss sprzedawana będzie nie tylko sama usługa dostępowa.
Marka Dropss będzie promowana przede wszystkim w Internecie, w tym w mediach społecznościowych. Wieczorek nie zdradza wartości kampanii.